Inlägg från: Serenity |Visa alla inlägg
  • Serenity

någolunda billigt bröllop på gotland

du har mail chrissa!

ja tycker om bilden med lilla flickan och brudparet i bakgrunden,den med killen med gröna ögonen tyckte jag oxå om...vill ha så fast med buketten i färg och vi svartvita...eller ha händerna i svartvitt och ringarna i färg. porträtt bilderna är fina oxå

• Serenity

Du får ringa och fråga...mailade hennes nummer till dig jag hör av min till mor din angående lokalen så fort jag varit och kollat på den på björkhaga. Hoppas det blir finare väder till midsommar...så vi kan gå till stranden,så liam (min son) får känna på sanden allra första gången

• Serenity

Hello!
    Var på björkhaga idag,super fint var det och sååå fräscht! det var lite mindre än va jag tänkt mig men det kommer att funka bra ändå. Jag pratade då med Anette och fick en meny att välja olika maträtter ifrån...då tar dom och plussar förrätt,huvudrätt och efterrätt och det är då det man får betala...plus vin till maten också. Vi blir 60 pers och kommer få att betala för en trerättersmiddag 21 000 kr. Man kan såklart komma med egna förslag till maten så om man vill ha ngt ännu billigare att äta så funkar det med. Men det var jättefint,vi ska kolla på lite mer lokaler ifall att men jag tror vi väljer björkhaga

Jag mailar dig hennes portfolio gota!

• Serenity

Chrissa:
    träffade Lena igår,sååå trevlig hon var kollade in sjöviksgården och jag kan ärligt säga att jag blev KÄR i lokalen. Gud va den va grym! jag junde se borden dukade,helium ballonger på taket,djn på scenen och barnen där nedanför scenen lekandes och så det var PERFEKT,jag tog en massa bilder som jag ska ladda upp sen på datorn när jag kommer hem men dom gör inte stället rättvisa. Det var så rymligt och fint,baren var perfekt och det fanns tom där gästerna kunde hänga av sig sina ytterkläder

MEN tyvärr så är det så himla dyrt att hyra boende i ljugarn,Frejs priser passar inte oss riktigt eftersom det är 60 gäster och alla måste ha ngnstans att sova hela helgen. det blir alldeles för dyrt så jag tror nog att det blir bekvämast att ha festen på björkhaga. Det var ju super fint där med men det var lite mindre än sjöviksgården.

Sen så bråkas det ju en massa om björkhaga och pigge,nått om tillstånd att bygga och värdering av marken. Det går rykten om att det kanske läggs ner alltihopa...gör det de så kommer jag ju stå där utan lokal vet inte vad jag ska göra...har nå råd tjejer?? jag åker hem på söndag så jag länkar till bilderna jag tog på lokalerna.

• Serenity

åååh,jag blev magsjuk på gotland så här sitter jag med ont i magen och illamående

Jo vi tänkte oss björkhaga men tjejen som vi pratade med var väldigt nonchalant och inte så villig att hjälpa,hon sa att hon skulle maila mig prisförslaget men det har inte hänt ett skit och jag måste ju börja boka allt stort nu. Tyckte först att hon var trevlig men sen efter att ha tänkt på det så var hon faktiskt inte det. Hon hade inte ens förbetett inför mötet Men vi får tänka på saken...vi knaske skjuter upp bröllopet och satsar på ngt pampigare sen 2009 hur går det för er alla?? det är ju bara jag som skriver ner mina planer juuu Kom gärna med tips och så

• Serenity

jag har bilder på sjöviksgårdens stora lokal jag skickar så fort jag har överfört dom till datorn.

• Serenity

Nu har du mail gutan

ja visst var björkhaga lite litet,det kände jag med. Får plats 60 pers bara,sen så är ju maten vanlig a la carte. Man kunde dock komma med egna förslag till menyn om man hade några sa hon. just nu ser det väldigt mörkt ut för oss,har blivit sjukskriven och sen så har klänningen jag beställde från kina blivit helt fel så det kanske blir bröllop i 2009 istället.

• Serenity

sjöviksgården är helt undebar,jag håller helt klart med! så fint..utifrån är den inge vidare dock men utanför är den perfekt. Tänkte tjäna ihop lite mer pengar och kanske satsa på sjöviksgården trots allt...bjuda på spriten,ha catering från resturang smakriket och låta gästerna övernatta i frejs stugor. hoppas han bygger lite nyare stugor dock..dom som finns är ju lite små gamla.

• Serenity

Gutan,jag har kollat varenda stuga på ljugarn. Tycker stugorna är lite gammelmodiga,inte min stil alls. Gillar mer stugorna som finns på björkhaga.

ja..angående klänningen *suck* beställde den från kina,fick ett kort per mail i veckan och klänningen är så ful så jag visste inte om jag skulle gråta eller skratta. ja du kan ju se efter själv

www.familjeliv.se/hem/fernandita/galleri.php%21

kommer du inte in på engång till bilderna så gå in på our wedding,du kan ej missa den...då är du blind

• Serenity

Ja men visst hoppa in du bara ja visst är den HEMSK! har fått alla möjliga kommentarer för den :-P aldrig i livet att jag kommer gifta mig i ngt sånt!

såååå...när,var,hur????

Svar på tråden någolunda billigt bröllop på gotland