Inlägg från: Qozze |Visa alla inlägg
  • Qozze

Januari-Februari 2008

Gotland: Jag har sett liknande ringar tror jag. De var jättefina.

snöbrud: Vilka fantastiska broderier på klänningen! Är det du som har på dig den på bilden? Jag gillade ringen med, fast själv skulle jag ha valt den i vitt guld om det gick En bild på min favorit-ring just nu finns här: www.familjeliv.se/hem/qozze/galleri.php

• Qozze

snöbrud: Köpte min korsett här på BT "köp & sälj" under "underkläder". En tjej som säljer nya korsetter. Vi kom överens idag och hon skulle skicka i morgon så jag får se om jag får den på onsdag eller kanske torsdag.

strawberryhoney: Vilken nick har du på famileliv?

• Qozze

Gotland: Jag vet att jag har sett någon liknande bild på nätet på en sån ring som du beskriver, kan bara inte komma ihåg var...
    Beroende av BT är man verkligen numera... God natt!

snöbrud: Man måste verkligen prova olika modeller för att se vad man passar i. Jag provade också en del klänningar som jag inte riktigt trodde på, men när de kom på! Wow! Jag var väldigt inne på halterneck modeller innan jag började prova men då upptäckte jag att det inte passade min kropp. Så nu blir det en axelbandslös istället.
    Vad kul att din favoritklänning var på rea också. Får man fråga vad du fick betala?

• Qozze

Tack! Jättefin ring, speciellt infattningarna gillade jag! Fast återigen, jag hade nog velat ha den i vitt guld. Var finns denna ringen att köpa någonstans? Luskar efter alternativa ringar...

• Qozze

snöbrud: Det var ju ett bra pris för en sån klänning.

strawberryhoney: OK, då får jag leta vidare, har mest kollat på nätet och inte i några butiker ännu.

Dags att knoppa för mig med. Godnatt tjejer!

• Qozze

abbie80: Wow, grattis så mycket till den kommande bebisen. Det blir säkert jättebra på bröllopet med, i vecka 24 är magen lagon liten rund och söt (till skillnad från i vecka 42 då man är stor som ett hus ) Och illamåendet går över, för mig slutade det vid vecka 12-13 båda gångerna.

strawberryhoney: Tack för länken, den hemsidan med ringar hade jag inte sett förut - men det fanss ju massor av fina ringar där. Nu har jag några alternativ att välja på!

Gotland: Häftigt med så många svar redan, de fortsätter visst att droppa in hela tiden!

Oz: Vilken häftig klänning!

Snöbrud08: Jag är projektledare (bra egenskap för att planera bröllop kanske ? )

• Qozze

Oz: Tänkte nog försöka boka frisör om ett par månader, 2-3 månader innan som vinterbrud säger känns som en bra tid.

jempan_: Grattis! Vilken flytperiod. Det är bara att suga in och ta för sig!

snöbrud: Japp, fick korsetten igår. Det är den som finns på flera bilder på "köp & sälj". Den var jättefin och käns ordentlig men jag har inte kunnat prova den än - vill inte att m2b ska se mig i den innan bröllopet och man behöver ju hjälp med snörningen
    Ska ha en tjej & planeringshelg med mina systrar (som ska vara tärnor/toastmadames) om två veckor så då ska den provas. Jobbigt bara att behöva vänta så länge. Har gömt den i garderoben så att jag inte ska se den så ofta

strawberryhoney: Jag kommer att skicka alla inbjudningar samtidigt. De man vet ska komma vill säkert ha inbjudningarna samtidigt som alla andra. Och tänk om de tror att de inte är bjudna bara för att de får inbjudan väldigt sent?

• Qozze

strawberryhoney: Ja, och om du skickar ut save the date kort så hinner du gott och väl och kan skicka ut inbjudningarna mycket senare. Det är ju faktiskt massor av tid kvar än

• Qozze

Snöbrud: Såklart berättar jag när jag provat korsetten. Om max två veckor så vet jag... jobbigt att behöva vänta men samtidigt vill jag att m2b ska få en liten överaskning på bröllopsdagen

Angående hår och slöjor så kommer jag inte heller att ha någon slöja. Är inte riktigt förtjust i det på mig själv (provade när jag var ute och provade klänningar). Kommer förmodligen att ha en tiara och möjligen stenar fastsatta i håret som går ner längs ryggen. Jag har ganska långt hår och funderar på en uppsättning fram med långt hängande, kanske lockat, bak.

Gotland: Du är så klok! När det gäller inbjudningar så försöker också vi följa den principen att vi bjuder de vi vill umgås med och som får oss att må bra. Det innebär att halva släkten ryker bort, men även att vi bjuder folk som vi kanske inte umgås med sådär jätteofta. Vår inbjudningslista skulle lätt kunna bli 120 personer men nu ligger vi på drygt 60 personer. Ibland känns det som om det kanske blir för få gäster, men å andra sidan kommer vi att ha de vi verkligen vill där samt ha tid att hinna prata med alla. Men, vi vet ju inte ännu om vi kommer att få en massa sura miner. Det visar sig, och då får man väl ta tag i det då.

• Qozze

Hej alla! Nu har jag lyckats få tillbaka mina gamla favoriter och mitt nick med *pust*

Det funkade med att gå in på startsidan efter man loggat in med det nya kontot man skapade och sedan klicka på punkt 2 och följa instruktionerna. Skönt!

Svar på tråden Januari-Februari 2008