• c_t

Januari-Februari 2008

Vi skulle ha festen på Rosendals Wärdshus först och då skulle vi betala 800 för 3-rätters inkl dryck.

Vi fick ju som sagt förslag från Ishotellet men vi ville inte ha något av det så istället ska vi välja rätter från deras meny så då tror jag att det blir MYCKET förmånligare

• c_t

TochU
    Det tycker jag var ett bra pris!

• c_t

Samma som för oss, vi får se menyn i oktober.
    Jag har verkligen ingen aning om hur en bröllopstårta ska smaka, måste defintivt sätta mig in i det
    Jag och min m2b gillar dessutom inte riktigt samma saker när det gäller tårtor och bakverk...

• c_t

Snöflinga
    Menyn lät ju jättegod!

• c_t

Jättefina inbjudningar som ni gör tjejer!
    Vad har ni valt för typsnitt? Satt igår och började kolla lite på vad vi skulle kunna tänka oss.

• c_t

Oz-080202

Vad häftigt!! kan du inte lägga upp bilder?

• c_t

Ja gör gärna det, dom låter så fina!

• c_t

Hej Ladies!
    Har precis bokat resa till Sardinien, så långt ifrån vårt vinterbröllop som man kan komma. Behöver verkligen lite sol och bad nu känner vi.
    Min jacka har precis skickats så nu får du och jag snöflinga, hålla tummarna för att den passar så du kan ta min cape

• c_t

Ja precis, bara hålla ut en månad så vi kan skåla i champagne på planet

Ja det var jag, jag beställde den i cremevit, paypal drog 350 kr från mitt konto och då är det inkl frakt från Hongkong så det känns som en riktigt bra affär! Måtten stod i själva annonsen så jag är övertygad om att den passar

Svar på tråden Januari-Februari 2008