• c_t

Januari-Februari 2008

BZZ

Du får gärna köpa den om du vill. Jag har betalat 354 kr för den och du får den för samma + frakt.

• c_t

ja 2007, den passar perfekt i ärmarna och över brösten men är alldeles förstor i midjan. När jag knyter med skärpet så bubblar det sig i ryggen och så vill jag ju inte ha den. En S-M kan lätt ha den, får inse att jag är en XS-S snart...

• c_t

Bzzz du har mail!

Ja2007 - om Bzzz inte kan ha den så hoppas jag att hon mailar dig

• c_t

Japp, tillbaka till ruta ett! Har tröstköpt mig en resa till Sardinien
    Jag börjar fundera på om jag inte ska ta min svarta kaninpäls med min svarta kaninpälsmuff till, måste invänta klänningen och prova först. Annars får du hjälpa mig att sy!
    Hur var Gotland? Själv var jag där och drack champagne på Kallbadhuset i förra veckan?

• c_t

Jag börjar ledsna på pälsletandet

Vad spännande, ligger lokalen nära? Får ni provsmaka menyn då?

Kallis var GRYMT! Bästa party jag någonsin varit på, helt galet!

• c_t

Jo egentligen fungerar det väl men det var ju inte riktigt vad jag föreställt mig från början... hmm får prova när klänningen kommer.

Jag tycker också att det är dåligt att man inte får ta kort, däremot kan jag verkligen trösta er med att när man får på sig "sin" klänning så vet man och då behövs inga kort att jämföra med.

Jag längtar redan till nästa sommar då jag ska till Kallis, SÅ kul var det

• c_t

Jättefina klänningar som ni hittat!

Jag ska också ha cremefärgat/ivory. Min klänning är en månad försenad, tur att man inte har bråttom.

• c_t

Jag hade inte fått in pengarna igår och jag la jackan på lådan i torsdags em.
    Jag kollar igen

• c_t

Kollade nyss och det har inte kommit in.
    Du kan väl se om du fört över till rätt konto, jag dubbelkollade kontonumret jag skrev till dig i mailet och det stämmer.

Nej det borde ha funnits på kontot absolut senast igår.

• c_t

Skottdagen 2008

jag har sån grym ångest över kläderna.
    Jag ska självklart ha min klänning och så har jag hittat cremevita pälsstövlar med hög klack som jag ska ha, jag struntar i om det är svinkallt, ska bara stå där i 1 timme och det klarar jag. Jacka/kappa är svårare letar febrilt efter något som påminner om en päls.

Svar på tråden Januari-Februari 2008