• c_t

Januari-Februari 2008

ja ni får väl ta bort alla bilderna om ni vill då
  • c_t

Bilderna är på min jacka, mina vigselringar och klänningen

• c_t

Jag har provat den på Pincessa i Södertälje och beställde den på Jaysbridal.com

Ska se om den kommer idag, posten är påväg hit med ett paket!

• c_t

Det var min svarta klänning som kommit!! Och den är PERFEKT!! Helt perfekt! Jag kan inte ens förstå hur fin den är och vilken figur jag fick i den!! Ska ta kort och lägga ut så ni får se! Lysningsmottagning here I come!

• c_t

Jag betalade 1200 för frakten tror jag.. fast MS-klänningen har inte kommit än

• c_t

Vi ska ha Carolas Evighet fast i en långsaqm version på vigseln samt Sonja Aldens för att du finns. Kommer att bli jättefint!
    Ja det är lite kul att kunna visa det man pysslar med Ska förresten inte ha var axelbanden på klänningen, är mycket finare utan.
    Den svarta klänningen har jag beställt från Kanacca. Min m2b kunde inte i sin vildaste fantasi tro att den kostat 109 dollar.
    Det är en dag kvar på auktionen så håll tummarna! Jag har betalat 6000 för min brudklänning och det är inkl frakt, sen vet jag ju inte om jag måste tulla på den, det återstår att se.

Qozze
    Jag var på panduro idag och dom hade massor med papper just för kort, kolla där om du hittar något.

• c_t

Det är så roligt att det är mycket aktivitet i den här tråden! Får massor med bra tips av er.

Om ni går in på youtube och skriver in Tomas Andersson Wij och evighet så får ni upp den versionen som vi ska ha på bröllopet. Min m2b är så rolig, han trodde inte ens att det var Carolas låt

Snöflinga, vi ska ha middagen på ishotellet. Jackan håller jag på och budar på på Ebay, har en cape om du är intresserad, lägger ut den här så att du kan se den. www.familjeliv.se/hem/cocht/galleri.php
    Tack för tipset om frisörer, jag måste verkligen ta tag i det där och boka en tid. Min frisör här hemma ska få färga och sätta i löshåret så att allt är klart innan.

Gotland, det finns sådana "stenar" som du pratar om på SIA, på Birger Jarlsgatan. Ska lägga ut bilderna på den svarta klänningen idag så ni får se.

Abbie, kolla min länk så ser du klänningen, En Maggie Sottero och den heter AMS3052. Beställde den från Jaysbridal.

• c_t

Oz-080202

Menar du den som är slank och med band i midjan? för 169$?

• c_t

Oz-080202

Jag beställde en svart klänning från Kanacca, har inget annat än gott att säga om dom. Klänningen är helt fantastiskt fin och välsydd.

• c_t

Snöflinga,

Vi blir exakt 40 personer, vi åker upp dagen innan med vårt brudfölje som består av 7 personer + bebis. Jag och min m2b ska åka hundspann och skotersafari och sedan ska vi bada badtunna allihopa. Alla våra gäster sover på ishotellet. Vi har valt en issvit på bröllopsnatten och vi åker hem dagen efter bröllopet. En del av våra gäster stannar en natt extra. Vi har förresten bokat fotograf Kent Thunlind, vet du något om honom?

Svar på tråden Januari-Februari 2008