• c_t

Januari-Februari 2008

Tjejer, kan ni förstå att det bara är ett halvår kvar!!

• c_t

Ja och vi är sist ut Så jag vill veta allt om era bröllopsdagar sen!

Min m2b har redan skrivit en dikt till mig som låg bredvid min huvudkudde en morgon. Så jag får väl acceptera att han inte vill stå inför alla och säga egna ord. Även om jag tycker att det skulle vara superromantiskt.

• c_t

Ja det var helt fantastiskt, blev rörd till tårar.
    Så egentligen känns det inte så farligt att han inte vill läsa egna löften men jag skulle bli glad om han gjorde det.

Sen igår flaggade han för morgongåvor. Han tyckte att "sådana där bilder vore ju väldigt roligt att få" hahaha

• c_t

Vi ska åka till Aspen Colorado och åka bräda och sen kommer vi att spendera 2 veckor i thailand

• c_t

maldiverna känns som ett riktig underbart smekmånadsställe!

• c_t

Bzz

Vi tyckte också att NY skulle ha varit perfekt, men att pulsa runt i snöstorm i en storstad kändes inte helt kul. Singapore är annars en favvo med Kuala Lumpur, helt magiskt vackert och ändå storstadspuls

• c_t

Jag funderar på att strunta i brudbukett och ha muff istället, vad tror ni om det. Ärliga åsikter tack

• c_t

Nej fy vad fult! Pälsmuff eller blommor blir det inte både och

• c_t

Jag tänkte matcha jacka och muff, hittar jag ingen så får jag be en sömmerska sy upp det till mig Men kommer det se konstigt ut att inte ha blommor på korten där jag inte har jackan och muffen på?

G-08
    Jag vet vilken du menar!! Sååå ful!!

• c_t

Gud vad det är skönt att ha er tjejer! Man får alltid bra feedback!

Ska ut och jaga muff, hittar jag ingen så kör jag på benvita handskar och fjäderbuketten vi pratade om tidigare.
    Svåraste blir att hitta muff och jacka som är likadana men som sagt, en sömmerska borde ju kunna fixa det i värsta fall.

Har dessutom fått löneförhöjning så jag kan kosta på mig det

Svar på tråden Januari-Februari 2008