• c_t

Januari-Februari 2008

Q
    jag vet, jag är hopplös hahaha
    Min m2b sa samma sak igår (han har inte sett klänningen men vet att jag köpt en)
    Idag ska jag leta päls.

• c_t

Ebay säger jag bara! Har hittat min drömjacka där för 340:- *glad*

• c_t

Vinterbrud

Skriv in i sökfältet vad du letar efter, sen om du hittar något, kolla omdöme på säljaren och om han skickar worldwide.
    Jag betalar alltid via paypal.

• c_t

G-08

Jag har lagt bud på den så jag hoppas att ingen annan vill ha den. En muff kan inte alls alla sy! Jag kan sy i knappar däremot
    Jag hoppas att den är lika fin i verkligheten och att det är lätt att hitta matchande fuskpäls till muffen som DU ska sy

• c_t

Jag kan laga cykeldäck och montera gasolgrillar hehehe

• c_t

Men guud vad ni skräms!! Nej auktionen är inte avslutad än och jag har fortfarande högsta bud. Ge fan i min jacka

• c_t

Ja den svarta ja, men inte den vita

Jag är verkligen jättenyfiken på hur det kommer att bli! Har du hittat fuskpäls till kragen än?

Förresten tjejer, om det är någon som gifter sig för/efter och har storlek 36 så får ni gärna låna min jacka sen. Jag har även en cape i fuskpäls om någon av er är intresserad. Kan maila bidl i sådana fall

• c_t

Tror inte att den går åt helvete men om det händer så får du gärna låna min jacka.

Nej jag vill inte heller se snäll ut, vill kombinera klassiskt med modernt

• c_t

G-08

Kappan är superfin men jag hade nog valt en annan typ av päls om det var min kappa. Men måste verkligen säga det att modellen och tyget är superfint!

Bra tips om ljuslyktorna! Ska jag också göra.
    Har stått hela dan och gjort smörgåstårtor till en fest ikväll, är helt slut!

Svar på tråden Januari-Februari 2008