Inlägg från: ja2007 |Visa alla inlägg
  • ja2007

Januari-Februari 2008

Han är -79 så det är ju några år mellan er, han är uppväxt ute i Fogdö & gymnasiet gick han i Ea.

• ja2007

Jan Thor heter han - hehe liten värld ibland.

• ja2007

Oz-080202: Du kanske har skrivit d i tråden här, men jag orkar inte kolla igenom - men vart gifter ni er? Inte här i Snäs el?

• ja2007

Haha är det sant?? Måste jg bertätta sen när han kommer hem, han har tagit ut sonen på en liten promenad så mamma kan surfa här på BT

Härligt att bo i Australien, vart är det ni bor någonstanns? Antar att ni inte har planer på att flytta tillbaka...

Vi gifter oss i Fogdö kyrka och kommer att ha festeni Fogdö bygdegård.

• ja2007

Jag tyckte att Fogdö kyrka var lite mer personlig & m aknytning till oss än domkyrkan, dessutom är vår son döpt där också. Men nepp, vi bor inne i "stan" och så förblir det nog. Är inte så sugen på att bo på landet (jag är en Sthlm-tjej från början så hehhe).

Brisbane är fint, har vart där för länge sedan! Vad gör ni i Australien då, jobbar, pluggar eller lever livets glada dagar?

• ja2007

jo kan jag förstå och solen gör väl sitt också

hur blir erat bröllop då, stort, litet? och hur långt har du hunnit i planerigen?
    blir d bröllopsresa då? täntke, ni är ju redan på ett underbart ställe

• ja2007

Oz-080202::: Var ute hos svärmor igår och vi har redan "rett ut" hur det ligger till rent släktmässigt

Ang klänning så kommer jag låta sy upp en (köpte tyg i onsdags) då jag inte hittar nåt jag tycker om i affärerna. Det är väldigt typiskt mig om man känner mig, jag har en idé i huvudet om hur jag vill att saker och ting ska se ut el vara men det är mycket, mycket sällan jag kan hitta det i vanliga affärer... så det blir i detta fall att sy upp. Tur som jag har har jag en vän som syr den åt mig!
    Vårat bröllop kommer annars bli rätt lagom stort, runt 80-90 gäster men med bröllopsresan är jag osäker hur det blir.. det blir nog inte i direkt anslutning iaf. Vi har rätt nyligen vart borta i Thailand i 2 månader och jag vill gärna åka bort länge igen så jag tror vi skjuter på det ett tag efter, så man hinner spara ihop lite pengar... dessutom vill jag också att sonen ska vara lite äldre denna gång (nu var han lite över året bara) så man slipper allt krångel m blöjor och så.

Har du funderat något över din vigselring? Jag trodde jag visste vad jag ville ha men även där är jag nu i helt andra tankebanor

• ja2007

Oz-080202 & Bzzz ::
    Från början hade jag tänkt mig en helallians men sen var jag inne på samma sak som vinterbrud (dvs två ringar på sidan om min förlovningsring) men nu har jag ingen aning... tvekar hit och dit, men det är ett tag kvar så jag är säker på att jag kommer hitta den perfekta ringen, förr eller senare

• ja2007

c_t:: Så härligt med Sardinien, en liten för-honeymoon

Var det du som har beställt den där ursnygga korta pälsjackan (m rosett i midjan)? Vilken färg och hur mycket får du betala för den?
    Funderar själv på en sån, tycket den var fantastisk snygg... kanske du kan lägga upp en bild när du väl fått hem den, vore toppen!

• ja2007

c_t :: OJ, ja det var verkligen billigt! Då har man råd att chansa till och med
    Kan man beställa den bara så el var det genom "budgivning" som du kammade hem den?

Svar på tråden Januari-Februari 2008