Januari-Februari 2008
haha ok
suck... vill också ha en sådan, undrar om man kan hitta och köpa den någonstanns på näte.. nåja, jag får forska runt helt enkelt!
den såg ju så snygg ut att man kunde tänkas använda den även e f t e r bröllopet!
haha ok
suck... vill också ha en sådan, undrar om man kan hitta och köpa den någonstanns på näte.. nåja, jag får forska runt helt enkelt!
den såg ju så snygg ut att man kunde tänkas använda den även e f t e r bröllopet!
Var inne på e-bay, verkar som det finns fler försäljningar på den så jag får nog ta och rega mig.. just vad bröllopskontont behöver hehe.
Fråga (du som är lite av ett proffs på denna päls), hur vet man vad strl är? Jag drar 38 här hemma i strl.
Ok, tack! Ska mäta imorgon och sen ska det shoppas!!!
Var och när gifter du dig? Iofs tror jag väl inte att vi kommer att mötas just på våra dagar, i likadan päls, men man vet ju aldrig...
Tror den skulle bli fin till klänningen jag låter sy upp & det känns alltid skönt när man kan "pricka av" från listan.
Hur kommer din klänning se ut?
c_t
trist att jackan är för stor - om du minns pratade vi ju tidigare i tråden om jackan. jag har ännu inte hunnit buda på den på e-bay.. men hur stor är den, el vilken strl drar du här hemma kanske jag ska fråga?
trist, den var så snygg!
Ok, om du vill sälja så kontakta gärna mig på mail (zoniatoth@hotmail.com)
Jag är en S/M så det vore perfekt
c_t & Bzzz:
japp, såg sen att Bzzz frågat "först" men som sagt Bzzz om du inte kan ha den så hör av dig gärna till mig för då är jag intresserad av att köpa den.
Annars så köper jag mig en på e-bay
Förresten Bzzz, du kan väl hur som låta mig veta hur den sitter., skulle vara sjysst.
Bzzz:.
Åh är jättenyfiken på en bild