Jag menar inte att svärföräldrarna e dumma på något sätt. Men det började me att under julafton, som vi firade ihop, så pratade vi om hur vi ska göra. Jag sa me glimten i ögat att vi kan betala en tredjedel var, vilket alla tog på allvar o såg som en bra lösning. Mina svärföräldrar bad om att få en budget o efter att jag skrivit en ungefärlig så sa dom att dom tyckte 20000 va själsligt. Min m2b förklarade då att det inte ens är i närheten av en tredjedel medan jag bara satt tyst o va glad för budet ändå. Förklarade för pappa sen att det verkade som om vi skulle betala hälften eftersom svärföräldrarna kommit me sitt bud. Då sa pappa att han hellre betalar allt själv o att vi ej ska behöva göra det, däremot tyckte han att det kunde va vettigt att vi betalade vår egna ring. Det jag menar är alltså att jag tycker det e en smula dåligt att dom kom överens om att alla skulle betala en tredjedel var men så blir det så här iaf. Samma sak är det när vi e ute på restaurang allihopa, nu senast på mors dag, vem betalade för 15 pers? Jo min käre snälle far som vanligt. Dom har pengar mina svärföräldrar men dom försöker alltid slippa undan. Ville inte väcka så stor debatt över detta, men det gjorde jag tydligen :)