Vi som gifter oss juli 2008..
Vet inte om det redan finns en tråd men hittar ingen i alla fall...Tänkte bara att i som skall gifta oss Juli 2008 skall samarbeta till det "perfekta" bröllopet
Vet inte om det redan finns en tråd men hittar ingen i alla fall...Tänkte bara att i som skall gifta oss Juli 2008 skall samarbeta till det "perfekta" bröllopet
Hallå Tjejer! (och killar)
Vi gifte oss förra året 11 aug, men endast borgerligt!
Vi slår till med bröllopsfesten 19 Juli 2008, planeringen är i fulll gång och allt är sååå spännande!
Ska ha ca 300 gäster och bröllopet hålls i Makedonien!
Lycka till med era planer!
Jo_jo..
Tackar ska gå in o kolla läget där...
vilda bruden: vad roligt att ni valt samma datum som mej och min H2b.. vart gifter ni er.. har ni bokat lokal/kyrka redan?
Nu är våran hemsida så gott som klar..
fredrik-linda.weddingannouncer.com/
- rodpekan
Jättefin sida! Vi gifter oss på samma dag!
Håller med på med en hemsida. Super jobbigt.. Men nu börjar man få kläm på den.
Detta med Save the date. Läste här på bt att man kan göra det i magneter. Lite små kul
Hej
Hur kan jag ha missat denna tråden???
Har hängt här i 8 månader nu, sedan sambon friade :) men har tydligen lyckats med att inte se att där finns en tråd för oss juli-brudar :)
Jag heter Anja och ska gifta mig den 19 juli, precis som flera andra av er ser jag :)
Kyrka och festlokal är bokad. Det mesta har jag nog en ganska klar bild av men jag vet att jag kommer att ändra mig många gånger innan det är dags ;)
Har en bröllopsblogg så att jag kan gå tillbaka och titta på min planering sedan, när jag väl blivit fru. Känns ganska kul att ha. www.anjasbrollops.blogg.se
Kommer att bli ett ganska "normalstort/stort" bröllop med ca 90 gäster och ha sittande middag osv...
Ska bli såååå härligt. Färgtema vitt och rosa :)
Sitter på jobb så jag kan inte skriva så mycket mer just nu men det är kul att ha hittat hit :)
Bor i Lund i Skåne och jag och sambon har tre barn som är 7,3 och 2 år gamla så det är ju verkligen på tiden att vi gifter oss :D
Anja: Haha, så seg du är!
välkommen hit..vilken fin blogg.....jag har oxå varit o tittat på massor med saker...
Pumpkin...
haha eller HUUUR. Du eller NÅGON julibrutta från "sommarbrudar 2008" kunde kanske ha gett mig en hint, eller ni hoppades kanske att jag inte skulle hitta hit, hehe :D