Vi som gifter oss juli 2008..
Vet inte om det redan finns en tråd men hittar ingen i alla fall...Tänkte bara att i som skall gifta oss Juli 2008 skall samarbeta till det "perfekta" bröllopet
Vet inte om det redan finns en tråd men hittar ingen i alla fall...Tänkte bara att i som skall gifta oss Juli 2008 skall samarbeta till det "perfekta" bröllopet
Även jag håller på att gå ner ca 10-15 kilo, till vårat bröllop nästa sommar. Har redan inköpt en klänning, som är just nu för liten. Men jag ska gå ner! Håller på med GI för fullt!
Fridaa--- Då e vi 3 nu då...
Hej här har ni en till i dubbel bemärkelse
Jag och min fästman gifter oss den 12 juli 2008 och imorgon blir det viktväktarna för hela slanten i 16 veckor.
Ett litet problem är bara att vi nu också försöker bli med barn. Och hur ska man hinna få barn innan bröllopet OCH gå ner i vikt igen innan bröllopet?!:o)
Det får bli som det blir! vi längtar efter barn och det känns som prio ett trots att bröllopet kommer antagligen väldigt tätt inpå:o)
Hahaha fel smileys!
Det ska vara de jätteglada gubbarna
GoM: oj...d et lät lite tight att hinna få barn + hinna gå ned i vikt... hmn... du kanske får gifta dig i de sista gravidmånaderna också ju... :)
GoM: Ja, det blir ju väldans tight faktiskt, som Snitte säger så kan du ju rentav vara höggravid när ni gifter er. Men härligt ändå!
Dom jag har sett gifta sig högravida e bra mycket vackrare än en icke gravid kvinna...
Ja det kan bli väldans tajt. Det där med viktminskningen den får verkligen komma i andra hand.
Vi började försöka för nästan ett halvår sen. Men som alltid så blir det inte riktigt som man tänkt sig.
Så det får bli som det blir
Jag gifter mig gärna med mage om det blir så - bara magen orsakas av ett familjetillskott så är det helt okej!
mmn det finns många fina brudklänningar för gravida...
Bex
Vilken tid har ni bokat helga trefaldighet? Vi har nämligen också bokat den till 12 juli 2008 kl. 15.30. Det blir fullt upp i kyrkan den dagen!!