Vi som gifter oss juli 2008..
Vet inte om det redan finns en tråd men hittar ingen i alla fall...Tänkte bara att i som skall gifta oss Juli 2008 skall samarbeta till det "perfekta" bröllopet
Vet inte om det redan finns en tråd men hittar ingen i alla fall...Tänkte bara att i som skall gifta oss Juli 2008 skall samarbeta till det "perfekta" bröllopet
krian87:
Vart gifter ni er?
D e 1 år kvar o jag e fortfarande helt nollställd. känner redan paniken komma över en. Jag e ur usel med allt som har med planering att göra. Har ni tagit någon till hjälp eller ni fixar o donar själv??
Jag vet knappt vad som ska stå på inbjudan ju Mer än datum o var...
Ringar e iofs oxå fixat. Har redan sett ut. Men d e ju d minsta problemet..
Hej Alla.
Hur går d med planeringen?
Liten fråga bara: När ska ni skicka ut era inbjudningar?
Bokning av kyrka och lokal har man ju nästan bokat men vad ligger här näst för er att planera?
Krian87:
Vi gifter oss i helga trefaldighets kyrka, brevid domkyrkan.
Ni då?
Bex.
Antar att du e lika borta som jag
2007-07-09 23:53 rodpekan
vi har tänkt att skicka "save the date" info på våra julkort iom att d e mitt i sommaren vi skall gifta oss. På så vis så får alla veta att d e på gång, samtidigt som ingen behöver lägga bort inbjudan och glömma osa-dagen.. Inbjudan tänkte vi skicka ca tre månader innan och ha osa- dagen tre veckor före dagen D!
Tycker att detta e suveränt faktiskt...
Anettan73:
Ja du,jag ´har ju inte gjort det här förrut=)
Men jag vet nog lite hur ja vill ha allt, men ja vet inte när allt ska fixas,e de för tidigt att boka frisör redan mm??..=)
Bex.
Jag vet knappt hur jag vill ha det. Blir helt svett bara jag tänker på det
jag och min H2B har satt datum 26/7-2008, sen beror det ju på om vi får tillgång till den kyrka vi bestämmer os för, och den plats för fest vi bestämmer oss för :)
vi ska på möte idag, för att kolla in Hågelbyhus i Tumba, innan dess tänkte vi ta en sväng förbi kyrkorna i närheten.
Anettan73 & bex:
Det finns checklista här på toget för vad som behövs göras och när.. själv hittade jag min checklista på bröllopsguiden. även info om vad som skall stå på inbjudan tror jag finns här, annars finns den infon på kortdesign.se och på calligraphens hemsida romance.se.
den mesta infon man behöver finns här på nätet :)
hehe.. såg nu att min checklista kom härifrån :) den tycker jag är super!!
Hejsan alla blivande brudar...
Ska gifta mig 26 juli 08.. Längtar..
Hur långt har ni kommit??
Trodde inte det var så mycket att planera, framför allt så detaljer.
Har tur som hittat en florist i familjen som skall göra alla borddekorationer, brudbukett osv. Hon kommer även att smycka utsidan på festlokalen, kan se det framför mig. Det kommer att bli sååååååååå
fint.
Jag hittade en planeringskalender på nätet.
Den är från 12 månader till B-dagen.
Återkommer när jag hittat adressen....