Vi som gifter oss juli 2008..
Vet inte om det redan finns en tråd men hittar ingen i alla fall...Tänkte bara att i som skall gifta oss Juli 2008 skall samarbeta till det "perfekta" bröllopet
Vet inte om det redan finns en tråd men hittar ingen i alla fall...Tänkte bara att i som skall gifta oss Juli 2008 skall samarbeta till det "perfekta" bröllopet
Vi gifter oss i Skåne om 1 år och 1 vecka
Vi gifter oss den 19 juli!! Jag tycker det är så svårt att inte tänka på allt man vill planera!!! Kyrka och lokal är bokad - vad kan man mer göra?
vi gifter oss 12 juli 2008!!
festlokal o kyrka bokat
För länge kvar: Du kanske kan börja lägga upp en budget om du inte redan gjort det, fila på gästlistan, börja titta efter lämplig fotograf, kolla på trycksaker osv. Fördelen med att vara ute i god tid är ju att du kan jämföra priser osv
ja o så är det ju bra o kolla marknaden..såg just att en av foristerna jag tänkt på hade semesterstängt nu..o så lär det ju vara nästa år oxå....samt så har jag valt ett färgtema i rött, vitt o guld...o det finns ju som mest sådana saker runt jul så då lär det shoppas....
Hej.. En till som ska gifta sig i juli -08.
Har bara bokat kyrka o Lokal.
Vet inte var med jag ska börja med nu när d e 1 år kvar...
Lagt det på is lite..
Mitt projekt just nu är vigselringen och klänningen. Inbjudningarna kommer jag börja med lite smått efter sommaren, ska skickas i februari mars med tanke på semesterplaneringen. Visst har man att göra
ja jag har funderat lite på vilken tid inbjudningarns ka gå ut...men samtidigt så tänkte vi fråga min bror om de vill vara toastmadame o master om två veckor..så alla lär ju få reda på det ändå..i god tid....det lär väl skvallras
vi har tänkt att skicka "save the date" info på våra julkort iom att d e mitt i sommaren vi skall gifta oss. På så vis så får alla veta att d e på gång, samtidigt som ingen behöver lägga bort inbjudan och glömma osa-dagen.. Inbjudan tänkte vi skicka ca tre månader innan och ha osa- dagen tre veckor före dagen D!
rodpekan: Har med funderat på att göra det med . Bra ide med att ta det med julkorten...Får väl sno din ide Om d e ok