• 080719

Vi som gifter oss juli 2008..

Vet inte om det redan finns en tråd men hittar ingen i alla fall...Tänkte bara att i som skall gifta oss Juli 2008 skall samarbeta till det "perfekta" bröllopet

• Svar på tråden Vi som gifter oss juli 2008..
  • miapias

Jag fick höra att bröllopssviten på statt är lite sunkig....en kompis syrra gifte sig o de fick åka dit själv o piffa till de saker som ljus..bädda upp mm mm...

• järvedsullis

det känns ju så där... jag kan tycka om man ska lägga ut pengar för en sådan natt vill man ju att det ska kännas lite lyxigt i alla fall. Det kanske kan vara värt att tänka igenom om man ska ha sin bröllopsnatt på statt eller försöka ha något alternativ som känns minst lika bra.

• Snitte- 5/7-2008

nää... vad tråkigt att den kändes sunkig... hallå... man tycker ju att de borde fatta att detta rum borde vara suuuuperfint eftersom det är till bröllop lixom... hmnnn konstigt :(

• miapias

jag har hört att sviten på hotel lappland är bra...men lite långt att åka...

• grabbarna

en kompis tog bröllopssviten på hornöberget och dom hade fått både blommor,choklad,champagne och rosenblad utstrött i rummet

• järvedsullis

oj,oj,oj det är ganska länga kvar tills den stora dagen och redan börjar man få göra ganska stora förändringar i planeringen. Har äntligen hittat en lokal där jag vet att alla gäster ryms med god marginal, men den var inte ledig den helgen som vi först hade planerat! Nu kommer vi att gifta oss den 28/6 istället. Vi ska åka och titta på lokalen, så än så länge är den bara preliminärbokad, tänk om jag hade väntat på den andra lokalen.... känns i alla fall skönt att det nästan är klart var vi ska ha festen. Men det betyder väl att jag inte ska hänga här :)

• Joji

Järvedsullis - haha, för oss var det tvärtom! Vi hade tänkt 28/6 men då var kyrkan först bokad så vi tog 12/7 istället. Sedan var 28/6 ledigt igen, men då hade vi ändrat oss!

Tur att man inte är så rigid när det gäller datum!

• Snitte- 5/7-2008

hahaha, ja ni vips vad det kan ändras fort i planeringen! vi hade ett tokigt förslag för några veckor sedan att flytta till 11/1 på vår fem års dag... men njej,,, vinterbröllop är inte vår grej så det blir 5 /7 som vart planerat sen lääääänge :)

• Pumpkin

Tjoooohooo, nu har vi bokat fotograf!

Svar på tråden Vi som gifter oss juli 2008..