Inlägg från: Virvel |Visa alla inlägg
  • Virvel

Har börjat ångra våra inbjudningskort som jag har gjort. Tycker att dom är lite för tråkiga, lite för stilrena.
    Har nu inhandlat papper i rosa med sjuttiotalsmönster och en stor stämpel med bladornament från Panduro.

Undrar lite om någon mer här i tråden har gjort egna och om ni har länkar till dom. Vill gärna ha lite tips på hur man gör fack inuti för att lägga tex svarskort i. Någon som har någon bra idé?

• Virvel

bridesilly

Har det kommit ut ett nytt nummer av Bröllopsguiden!!!! Skynda till affären

Limbolight
    Vi ska ha trubadur som spelar på festen Vet inte hur många timmar dom brukar spela men på nattens sista timmar kanske vi får ta fram bärbara. Då är det väl ingen som märker någon skillnad

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Virvel

Skrev precis en länk till tidningens hemsida men inlägget blev stoppat.

Du kan gå in på tidningens hemsida och kolla där vart du kan köpa den. Tidningen kostar 59 kr.

• Virvel

misstrixie

Tack så mycket. Precis vad jag ville höra
    Var rädd för att Nixas nya modeller skulle vara jättefina men tittade på dom (dom hade redan fått in nästa års modeller)och det var ingen av dom som hon visade som kändes wow.

Ska bli kul att leta frisyrer nu när jag vet att jag ska ha slöja. Tror att det blir så som jag har håret på bilderna bara att man lockar det lite mjukt och gör det lite bulligare på huvudet. Snyggare helt enkelt

• Virvel

misstrixie

Det var ju inte alls meningen att jag skulle köpa någon när jag var till butiken för ca två månader sedan. Och den här modellen var inte alls den som jag hade trott att jag ville ha. Det var jättekul att pröva. Trodde att jag ville ha halterneck med släp och broderat liv men det blev inte alls så.

• Virvel

Emkalo
    Den brukar börja i oktober hos dom affärerna som har rea. Ring runt och kolla.

Vissa märken som NIXA rear ju aldrig ut sina klänningar då deras modeller är aktuella i flera år. MIn är aktuell nästa år också och skulle finnas kvar i sortimentet så då kan jag låtsas att jag har köpt en 08:a

Svar på tråden Augustilistan 2008