Inlägg från: Virvel |Visa alla inlägg
  • Virvel

Augustilistan 2008

Anna_Sol

Vilken fin näbbklänning!! Synd att den inte fanns i mindre s´torlekar för då hade jag köpt en till vår lilla tjej.

Tack för att ni tycker klänningen är fin.
    Det ska bli kul att se alla brudar i den här tråden den dagen bröllopet äger rum.
    Hoppas alla hänger här så länge så att vi får se kort.

• Virvel

8108

Det låter som att vi är lite lika. Jag brukar också tycka att jag är smart när jag är ute i god tid och köper men istället så hinner jag ångra mig eller så var det ett helt onödigt köp.
    Jag tror att m2b blev lite orolig att jag hade köpt klänning redan. Han tror nog att jag kommer ångra mig men det ska han minsann få se att jag inte gör

• Virvel

En av m2b bästa kompisar som vi trodde skulle komma på bröllopet ska till Beijing. Typiskt!

Såg att det är hyfsat lugnt den 9 aug också.

• Virvel

Lakrisbat

Åh, vad mysigt med hundvalp. Jag har två hundar av rasen Japansk spets. Om ett par veckor åker den ena tiken till hane för parning och det kommer att bli hennes första kull. Vi har haft två kullar innan på den andra tiken.
    www.lillsidans-kennel.se

Anna_Sol

Vad kul att valet av kyrka känns bra.

• Virvel

God morgon! Eller jag vet inte om det är godmorgon för min del eftersom min lilltjej vaknade vid halv sex idag. Jag som trodde att jag skulle få semester när jag blev mammaledig

Hur går det för er tjejer? Något nytt?

• Virvel

jenko

Tack så mycket. Halsbandet var ännu finare IRL. Ligger jättesnyggt. Kan verkligen rekommendera det ifall det är den stilen du vill ha till din klänning.

• Virvel

GME76 och Ms K
    Välkomna till tråden Kul med fler planeringsgalna.

Jag tycker det börjar bli lite jobbigt för jag har planerat färdigt allt som går att planera för tillfället. Så nu tycker jag att det är alldeles för lugnt på den fronten för min del.

Har klippt och klistrar och så här kommer våra trycksaker att se ut
    lindaochjocke2008.weddingannouncer.com/photoalbums-29753.html

Jag har också köpt väst, skjorta och plastrong till vår son. Hittade nästan samma mönster som m2b ska ha.

• Virvel

Ms K
    Vad har du gjort med vår tråd!!!
    Sidan är jättebred. Ha,ha

• Virvel

bridesilly
    Ja, jag har gjort inbjudningskorten själv. Köpt det mesta av materialet från Panduro. Jag har verkligen tummen mitt i handen men det här har jag gett mig den på att jag ska fixa och jag tycker att det blev ganska bra

Madeleene
    Jag bor i Enköping. 40 minuter från Stockholm, 25 minuter från Västerås och ca 40 minuter från Uppsala. Var bor du?

• Virvel

_tette_
    Ja du som jag har skrivit tidigare så är nästan allt färdigt.
    Klänning, slöja, hårsmycke, m2bs kläder, vår sons kläder, lokal, vigselförrättare, trubadur, inbjudningskort, toastmaster, skor, halsband, ringar bestämda men inte köpta.

Svar på tråden Augustilistan 2008