• bride2beAUG2007

Bittra människor!

BT kommer med all säkerhet radera detta inlägg men det bryr jag mig inte om. För nu är jag så less att jag måste skriva av mig,

Jag fattar inte vad det är för människor hänger här egentligen? I ett år har jag snurrat runt här letandes efter tips men vad jag har hittat är hemska personligheter.

De flesta av er verkar avsky allt som kostar mer än 5 kr. Om någon har supervacker ring som gick på 75.000 då fnyser ni och säger att ni aldrig skulle lägga så mycket pengar och istället köpa hus.

Om någon avgudar sin pappa och verkligen vill bli överlämnad så hackar ni sönder den personer som de korpar ni är.

Om någon har turen att ha generösa föräldrar så börjar ny spotta ur er diverse spydigheter. (men ni tycker det är helt okej att ta betalt av era stackars gäster)

MEN

Det är helt okej att bjuda sina gäster på billiga bufféer bara för att man sparar pengar.

Det är helt okej att låta sin stackars mamma svettas i köket, sy ens klänning eller binda en bukett för att man sparar pengar.

Det är helt okej att låta någon stackare i Kina sy upp en simpel klänning åt en som knappt sitter rätt (jo ni hörde, äntligen är jag ärlig med hur ni ser ut på era bilder. Vilket annars är förbjudet att säga TROTS att ni ber om ärliga svar). Detta är helt okej för man sparar pengar och kan dessutom sen sälja klänningen för det dubbla.

Sluta vara så fruktansvärt bittra för jag blir rädd när jag läser era inlägg! Trodde inte det fanns så arga, bittra och känslomässigt snåla människor där ute. Jag trodde att BT var ett ställe där man uppmuntrade varandra OAVSETT om ens bröllop kostar 2.000 eller 2.000.000.

Uppenbarligen finns det RÄTT & FEL bröllop. USCH!

• Svar på tråden Bittra människor!
  • Vidalila

Li75

jodå, det tjaffsas lika mycket bland killarna! vem som har snyggast bil, snyggast muskler, snyggast jobb, snyggast stereo...

• pasia - www.js070707.blogg.se

Men TS, vem är det som framstår som arg och bitter nu?

Du klankar ju plötsligt på dem som kanske inte vill lägga en förmögenhet på sina bröllop...

Jag tycker också att det är väldigt tråkigt med påhopp, men jag tyckte även att din tråd var lite ilsken, och retar nog upp onödigt många...

• lindza

Jo men jag upplever inte att det är på samma"låga" nivå. (missförstå mig rätt med ordet låga)

• Gotland-08

li75a: Du har inte jobbat på mitt jobb...de tjafsigaste och mest skvallriga av dem alla är män...

Kommer från en tjej med sju bröder!

•  Miss Cee

*lol*

Tack Ts för dagens skratt :)

Det är ju hemskt trist att du känner dig så illa behandlad. Vi hoppas att du mår bättre nu när du fått tala "oss" tillrätta.

Jag har fortfarande uppenbarligen ett stort sökande efter visdom att göra eftersom jag inet förstår varför man måste vara bitter för att man är emot något. Men jag får helt enkelt lägga ignorant till min lista med fel och leva med att det.. ;)

• Tant Brud

Jag skulle också köpa hus om jag hittade ett för 75 000

•  Miss Cee

Och nej, jag tror inte ett ögonblick på skrönan att män är mindre skvallriga eller rakare.

Skillnaden är bara att om en man säger något taskigt/ärligt till en annan man så betraktas han som ärlig och rak. VOre han kvinna så vore han genast en elak bitch.

Män skvallrar och bråkar precis lika mycket.

• Tossi

NÄ, nu får det vara nog med alla är så hårda och bittra mot varandra inlägg här! Skulle det på något sätt få det att bli trevligare?!

Ha ett bra liv vännen, men jag tänker INTE ansluta mig till skaran av såna som skriver såna här inlägg på BT!!!

Svar på tråden Bittra människor!