Smutt,
Vad skönt att höra att du inte mår illa nu! :) Nu har du, eller kommer snart att ha, kommit förbi den jobbigaste perioden också! :)
Just nu njuter jag av att det rasar av mig. Måste bara komma ihåg att det kommer att gå långsammare sen - när man har blivit bortskämd med dessa übersnabba resultat kan det kännas frustrerande att inte få dessa belöningar varje dag. :) I dag klämde jag ett kilo till! Men så har jag också mer att ta av än du. :) Det var nog himla bra att börja mitt i mensen för motivationens skull. :)
Jag har svårt att föreställa mig själv i min målvikt. Har aldrig haft den så har faktiskt ingen aning om hur det verkligen känns och ser ut. Försöker tänka mer på att kunna ha en massa fiiiiina kläder, mer kjolar och stövlar (!!!!). Slippa känna sig obekväm med diverse veck och valkar som uppstår när man sätter sig, vara piggare, känna sig sexigare osv. Det ska bli en spännande resa! :)
Jag hoppas, hoppas att jag kan bli av med tio kilo under dessa fyra och en halv veckor som jag har hoppas kunna och orka hålla på nu innan jag ska åka utomlands på bröllop och komma i den fina sommarklänningen som jag köpt. :) Hittade så grymt fina skor också, utan att ens leta ... *längtar*
Just det, vanilj var det. :) Jag hade en period i början när den var en klar favorit. Men jag åt mig lite less på den, så nu var det ett tag sedan. Med riktigt kallt vatten och kanske lite is så smakar den lite milkshake - inte mig emot, jag är laktosintolerant så det var ett tag sedan jag drack milkshake. :)