Inlägg från: Andie |Visa alla inlägg
  • Andie

6 oktober 2007 forts. 3

lillamillan
    Va kul att du gillade det.
    Vi ska dock inte ha så... jag ville ha det från början men det har vi gått ifrån nu. Men du kan ju stjäla idéen!

• Andie

lillamillan
    jag tror att den klassiska blombågen har blivit lite pasé om de flesta brudpar väljer att dekorera på något annat sätt runt honörsbordet.
    Hoppas att din karl börjar gå in skorna omedelbard bums så att han inte kommer att få skoskav under den stora dagen, det vore ju inte så trevligt.

Saffranin
    Vi (mest jag) funderar på Gotlänsk brudmarsh och det är mest för att min käresta har rötter från Gotland. Men jag har ingen idée om vilken utgångs marsh vi ska ha man kan väl inte ha samma....
    Nån som vet hur Gotlänsk brudmarsh låter? Finns det nån sida där man kan få höra en snutt?
    Vals vet jag inte... vi ska inte dansa klassisk vals utan bara dansa och det blir en låt som heter Finally forever med Chris Cornell (en av mina personliga favorit artister) Han skrev låten till sin fru när de gifte sig så den har lite bröllopstema vilket passar utmärkt

• Andie

lillamillan
    Det kan jag förstå att du gjort.

• Andie

lillamillan
    Det är ju sant. Bäst att förbereda en första hjälpen låda med skoskavsplåster osv utifall att han inte lyssnat på dig.

Idag har vi vårt sista o.s.a datum. Hoppas att de resterande gästerna ringer idag! Är ju faktiskt bara en månad och sex dagar kvar till vår dag...(om man räknar bort idag eftersom den redan har börjat )

• Andie

lillamillan
    Hoppas det gick bra att shoppa på IKEA. Vad inhandlade ni där?
    Och jag hoppas att konserten i Dalhalla var bra.

Idag bär det av med m2bs kostym till mamman som ska sy min klänning. Hon ska lägga upp hans ben och möjligtvis fixa nått med slagen men jag var inte säker. Det ska iaf bli kul att börja på allvar nu.

• Andie

Hejsan...
    Blev äntligen insläppt på sidan igen efter att ha reggat om mig. Det var alltså jag som hette Andie förut... det gör jag typ fortfarande fast jag gjorde om min signatur lite...

Sidan verkar mer krånglig nu måste jag ju säga men men...
    Vad tycker ni?

• Andie

Hejsan! Igen!! Nu är jag glad som en fisk igen... tack till Fjäskis att du kommenterade min blogg! Nu har jag fått tillbaka min gamla signatur!!!! Weeeeeeeeee vad glad jag blir!

• Andie

together = lillamillan???

Okej, vilken typ av dukar var det ni köpte? Är lite nyfiken för vi ska åka och köpa sånt på onsdag faktiskt.
    Vi ska även köpa servetterna där och ljus faktiskt.

Vilken tur att konserten var bra och att du hade trevligt.

Idag ska vi träffa prästen för första gången. Jag hoppas att hon gillar oss och att vi kommer klaffa bra ihop så att allt blir så smidigt som möjligt.

• Andie

together
    Om präst mötet. Tja vi pratade om hur vi ville lägga upp vigseln hur vi ville ha musiken och psalmerna. Spikade dem så att nu vet vi vilka. Bestämde även hur vi ska säga och hur hon ska läsa.
    Det tog typ 2 timmar allt som allt. Men hon var trevlig. Hon frågade lite hur vi träffades och hur länge vi hade varit tillsammans osv.
    Sen tog hon papperna från skatteverket och lite sånt.
    Och sen lämnade hon oss med en tanke/fundering som hon ville att vi skulle fundera på några dagar och sedan säga till varandra. Detta var varför vill jag leva ihop med dig resten av livet?
    Vi pratade lite om det när vi gick hem. Men just nu känns det som att det är lite mycket info i mitt huvud.

Kan berätta en annan glad nyhet. Och det är att vi fått en ny fotograf. Jag är inte säker på om jag skrivit det tidigare att vi blev av med våra andra fotografer. (står i bröllopsbloggen annars andieandricky.weddingannouncer.com )

• Andie

vinrödapar
    Naturligtvis gör inte du något fel! Om det finns jobb och man bara är timanställd så går ju faktiskt det före. Jag menar man måste ju ha mat på bordet och tak över huvudet.
    Så dina vänninor kan inte bli sura över en sådan sak tycker jag.
    Och blir de det så är det väldigt dålig stil av dem tycker jag.

Jag vill helst inte ha en möhippa men jag vet att jag kommer att få en i alla fall. *suck* Men de har lovat att den ska vara snäll och det är bästa f@n för dem för annars sätter jag mig på tvären nåt så fuktansvärt.

Angående hur du får tillbaka ditt gamla nick/signatur är att du loggar in på ditt nya konto.. sen går du till start sidan och väljer uppgradera. Då får du fylla i nåt och sen är det klart det var så jag gjorde och det funkade fint för mig!

Svar på tråden 6 oktober 2007 forts. 3