Maj 2008
Hejsan, för oss blir det troligen också ett majbröllop. Datumet är inte klart än, då vi inte pratat med kyrkan ännu.
När planerar ni att skicka iväg inbjudningskorten?
Hejsan, för oss blir det troligen också ett majbröllop. Datumet är inte klart än, då vi inte pratat med kyrkan ännu.
När planerar ni att skicka iväg inbjudningskorten?
sope
Såg att du även var med i Linköpingstråden :)
Vilken kyrka ska ni titta på?
sope
Japp, vi ska också gifta oss i Linköping, yrka och lokal är inte bokad än. När hade ni tänkt boka? Det verkar som att det inte är någon stress än på ett tag iallafall, då de flesta väljer sommarbröllop (juli-augusti).
yrka = kyrka :)
Monken
Finns inga andra dagar i maj som ni kan tänka er? Hoppas att det löser sig!
Hej alla, hur går det med planeringen? Hur många vet om era planer och hur många gäster räknar ni med?
lottis84
Oj vad kul, vi ska nog också gifta oss den 17:e maj, vi har inte bokat kyrkan än då det inte är riktigt klart med alla vigseltider och så (ny kyrkoherde).
Var någonstans gifter ni er?
Champis_Sanna
Jag vill också ha receptet :)
lottis84
Vi ska gifta oss i Linköping :) Vad kul att få dela dag med dig, då kan vi bli nervösa ihop :) Hur långt har du kommit i planeringen? Tror på 17:e maj, då är träden gröna och alla fina blommor blommar!
Skriver in mig här även om datumet inte riktigt är klart än.
Champis_Sanna - 3 Maj - Lerbo Kyrka, Katrineholm.
sope- 3 Maj kl:14 - Vårdsbergs Kyrka,Linköping
Bella77 - 10 Maj kl:15 - Våmbs kyrka, Skövde.
JhS2008 - 17 maj - Lkpg
lottis84 - 17 maj -Fässbergs kyrka, Mölndal (GBG)
0205 - 24 Maj kl:13 - Utomhus Tantolunden, Sthlm.
majbrud2008 - 31 maj kl:14.30 - Badelunda kyrka, Västerås
NukuNuku - 31 maj kl:15.00 - Rådhuset Göteborg
Champis_Sanna
Har mailat dig :)
lottis84
Ska kika på en lokal på söndag och ska bestämma oss efter det (väljer mellan två lokaler). Kyrkan är klar, men inte bokad. Hoppas på att få den 17/5, men det är som sagt inte helt klart än. Klänningen är köpt (köpte den i somras, då jag var nyförlovad), skor är klart liksom slöja. Fotografen är så gott som klar och bröllopstårtan också. Funderar lite på gästlistan och inbjudningskort just nu. Hur ser dina kort ut? Jag vill också göra dem själv :)