Inlägg från: lottis84 |Visa alla inlägg
  • lottis84

Maj 2008

Vårt färgtema är ljuslila och rött.

Vi kommer inte heller skicka ut några save-the-date-kort. Alla vet redan, det e ju så kul att prata om det =o) varför hålla tyst?

• lottis84

Majsis2008: Vi kommer egentligen inte ha några barn på vårt bröllop. Det kommer mest vara släktingar som bjuds till vårt bröllop, men vi har valt att inte bjuda våra kusinbarn p.g.a. att de är barn och 23 stycken. Vår gästlista skulle bli väldigt lång då. Men jag har en kusin som kommer bjudas som är barn. Vi bjuder alla kusiner för att det inte ska bli irritationer.

Vi kommer inte åka på bröllopsresan förän på sommaren då vi har semester. Vårt huvudmål kommer vara Paris, men funderar på att åka till olika ställen i Europa också. Vi är inga vaneresmänniskor, så vi ser farmemot att ta en ordentlig europaresa.

Kommer ni ta något ledigt dagarna innan bröllopet?
    Jag hade tänkt göra det, men vet inte riktigt hur många dagar...

• lottis84

Våra gäster kommer också behöva fixa boende, så vi kommer nog skicka ut inbjudningarna början av nästa år.

• lottis84

brud-08:
    I helgen ska vi bara ta det lungt. I kväll blir det middag och vin och mys :o) Känner att man behöver det, varit mycket på jobbet hela veckan och sena kvällar, så man ser framemot helgen!

starchick: Var kan man köpa hjärtformat bröllopsris?

• lottis84

starchick: Tack, ska ta och undersöka sidan

• lottis84

Hej och välkomna alla nya!

Samos07: Hittade du någon klänning?
    Jag kan rekomendera Svahns fest och högtidskläder i Kungsbacka, hittade min klänning där, trevlig personal.
    Såg att du skulle gifta dig i Falsterbo, det e en bit från Kungsbacka?!
    Var inne och tittade på din presentation... Jag och min sambo träffades också på nätet

• lottis84

Kul att se att vår lista har blivit så lång

• lottis84

Vi kommer fotograferas innan. Vår fotograf kommer även vara med under vigsel och vid minglet utanför kyrkan efteråt.

• lottis84

Vi kommer ha vår fotograf halva dagen (porträtt innan vigsel, under vigsel och mingel utan för kyrkan)Under festen kommer gästerna hjälpa oss att dokumentera med hjälp av engångskamerorna. Sen tar det ju garanterat egna kort också.

Vi kommer sova tillsammans natten innan, skulle inte vilja vara utan min blivande, kommer vara så nervös.

Vi kommer åka till fotograferingsplatsen tillsammans som det ser ut nu i alla fall. Och vi kommer åka tillsammans till kyrkan. Dock kommer troligen min pappa gå in med mig.

Vi kommer betala allt själv! Än har de i alla fall inte erbjudit sig...

• lottis84

Jag kommer ha slöja. Fundera på att ha en håruppsättning där jag har utsläppt i nacken...

Är det någon som redan har bokat frisör? Vad kostar det och hur lång tid räcknar ni det tar?

Jag använder annars inte smink så ofta, väldigt sällan... så jag har bett min syster göra en enkel smikning, så man inte ser så blek ut!

Svar på tråden Maj 2008