Hej!
Här har ni en till som gifte sig 070707, och som också bara vill gråta hela tiden...
TS, tack för att du skrev det här inlägget, för jag började nästan undra vad det var för FEL på mig. Nygift - jag borde
väl inte gråta nu...
Jag tycker också att allt gick väldigt fort den dagen, att jag inte hann med riktigt känslomässigt. Kanske är det nu som alla känslorna kommer i stället. Jag är också annars en superkänslig person, och klarar inte av att se bröllop på TV, men på mitt eget föll inte en enda tår. Och jag som var orolig för att jag skulle storgråta...
Sen blev starten för oss också extremt stressig, vilket kanske också bidrar till att alla känslorna kommer nu i stället... Vi åkte i god tid men fastnade först länge i en bilkö. Vi hade marginal, så det skulle ordna sig, men min blivande blev så stressad så att vi körde vilse. Vi försökte förtvivlat nå prästen via mobilen, men täckningen var för dålig, så det var bara att hoppas att prästen väntade på oss. Tack och lov gjorde han det, men vigseln började 30 minuter för sent - gissa vilken pärs det var innan vi kom fram! ;) *puh*
B M