Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
Haha
Jag misstänker att min sambo försöker fjäska lite eftersom han ska vara borta och spela dataspel hela dagen imorgon - därav blommor och god mat
Haha
Jag misstänker att min sambo försöker fjäska lite eftersom han ska vara borta och spela dataspel hela dagen imorgon - därav blommor och god mat
Grattis på födelsedagen stjärngudinnan!
Bellanote: Aha, ja då är det ju mycket. Men då får man ju laga maten själv helt enkelt
Alva: I know the feeling - Lasse har nu varit borta i 11 timmar ungefär. Var? Hemma hos en kompis och spelar dataspel
Haha, ja jag säger då det. Man vet att Anja har hittat tillbaka till datorn när man måste bläddra tillbaka flera sidor för att läsa vad som hänt i natt
Anja: Låter som att ni hade det jättemysigt på er spatripp, härligt!
Sen måste jag bara säga att du verkligen inte är den enda som bråkar/grälar/tjafsar och känner dig allmänt less på din M2B ibland - I KNOW the feeling!
Igår var jag nästan redo att sälja Lasse på Blocket faktiskt, först tar han bilen och åker iväg för att spela dataspel HELA dagen, sen drar han sig inte hemåt förrän en timme senare än vad som sagts från början, sen inser han att han ställt bilen i ett garage - som LÅSES på nätterna! - så att han måste ta tåget hem och sen åka tillbaka och hämta bilen idag. Jag satt INTE uppe och väntade kan jag säga. Grr... Själv var jag hemma hela dagen och sydde klart de där j*vla gardinerna i vardagsrummet (av det snygga tyget du vet ). Oh well, nu hämtar han iaf bilen och sen har vi massor att göra - som kräver bil.
Jag är förresten 84a och han är 79a, så vi är 23 och 28 nu. Han kommer vara nyss fyllda 29 när vi gifter oss men jag hinner inte fylla 24.
Englali: Välkommen hit! Härligt att vi blir fler
Håller med om att det är många beslut som man är riktigt velig med, därför har jag gjort det enklare för mig och redan köpt klänning
Äntligen, äntligen, ÄNTLIGEN tror jag att vi har hittat "vår" lokal! Helt tvärtemot vad vi sagt tidigare - det är nämligen en restaurang - men det känns värt det. Fördrink med tilltugg och 3 rätters middag från 359kr, det är ju toppenpris för att vara på restaurang! Åååh så glad jag känner mig, vi ska boka möte och förhoppningsvis åka ut dit nästa helg och kolla och prata
fdLadye: Jag hade lätt gjort som er! Eller förresten, kom ni ner långt efter att tvättiden börjat?
jeeksa & fdLadye: Kallfors Kök tror jag det blir, om allt klaffar
Tosa: Ja, visst gör det? Och det är ju trevligt att folk (inte alla dock) kan sova över på hotellet där sen också - inklusive vi
Enda minuset är väl att det blir bar till restaurangpriser, men vi tänkte i alla fall ge en-två drinkbiljetter per person, sen får de börja betala själva. Det låter väl ändå OK?
Precis vad jag tänkte Det är ju inte ett fylleslag vi är ute efter...