• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Pärlplattan: Låter som att ni hade en helt underbar dag! Grattis igen frun!

• Pumpkin

Annim: You're the inspiration med Chicago menar du

Älskar den låten, tyvärr tillhör den mig och killen jag var tillsammans med innan Lasse och jag KAN verkligen INTE tänka på någon annan än honom när jag hör den. Han spelade in en skiva med bara Chicagolåtar som vi lyssnade på när vi var tillsammans och som jag lyssnade på när vi inte var på samma ort.

• Pumpkin

Annim: Inte "nog stämma", det STÄMMER Kolla Chicagos officiella hemsida, där borde du kunna hitta den.

Visst är det synd när en så bra låt förknippas med fel man, men DÅ var han ju inte det. Och han var min mening och min inspiration så...

• Pumpkin

Anja: Ja, jag har helt enkelt för starkt musikminne Och doftminne - ojoj!

• Pumpkin

Åååh, doften av höst som är så underbar!

Jag har en parfym som heter Hugo Boss Deep Red (mums!) som jag använde väldigt mycket när jag bodde på internatet på gymnasiet, och när jag känner den doften nu så är jag tillbaka på gymnasiet direkt. Skumt att det kan bli så

• Pumpkin

Var det förresten någon här som skickade in intresseanmälan till BT när de sökte moderatorer?

• Pumpkin

Godmorgon tjejer! Om ni inte sett det så kan jag tipsa om att nya Allt om Bröllop finns ute i butik
    Sen fick jag inget svar på om någon av er sökte till "moderatortjänsten"?

666baby: Välkommen hit! Häftigt att gifta sig på Nordirland, har själv aldrig varit där men skulle definitivt vilja åka dit nån gång Är din blivande irländare eller?

Alvaereva: Åh så skönt att ni fick det beviljat! Förstår att det måste kännas mycket lättare nu
    Var tårtan god förresten?

• Pumpkin

Annim: Haha, jadå, jag sträcker på mig - nu är jag 2 meter lång!

Just nu händer väl kanske inte jättemycket i planeringen. Väntar fortfarande på svar om vår systerlokal, men kansliet är så himla sega. Funderar på att låta herr Lasse ringa och prata med dem, jag orkar inte längre. Sen ska vi väl kanske börja fundera på underhållning, men det har också så himla mycket med lokalfrågan att göra så jag vågar inte riktigt än.

• Pumpkin

666baby: Hehe, svärmödrar är väl för härliga?

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7