• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Brud 080524: Vi ska ta det lugnt, städa lite och imorgon blir det middag och bio med en kollega och hennes man

Alva: Låter supermumsigt! Berätta för oss hur det blev sen, eller ännu bättre - bjud mig på en bit

• Pumpkin

Bourne Ultimatum blir det. Börjar bli en helgtradition att vi åker till Heron City och käkar och går på bio, åtminstone varannan helg

• Pumpkin

Alva: Neeeej, det lät inte alls lika bra

• Pumpkin

Brud 080524: Det är det som är så skönt med att vi båda två är lediga samtidigt (dvs kvällar och helger), för då kan vi göra sånt regelbundet Förut gick vi typ aldrig på bio, men sen vi flyttade ner hit och råkade hamna på Heron City en kväll så blev det bara så

• Pumpkin

Brud 080524: Det tycker jag du gör rätt i!

Alva: Haha, vi beställer aldrig hem pizza Och att titta på film hemma är rena sömnpillret för mig, då är det bättre med en biosalong
    Bästa pizzan äter man för övrigt på Barolo

• Pumpkin

Alva: Adam har rätt, maten är GUDOMLIG! Mums! Har ätit både pasta och pizza där och kan definitivt inte klaga på nånting.
    Restaurangtips i Södertälje? Här har du tjejen som har ätit på 5 ställen i Södertälje - Barolo, Texas Longhorn, Rimini, Minako och Sibylla Men jag kan rekommendera alla 5

• Pumpkin

Anja: Har lämnat en kommentar nu
    Vart har ni köpt ert soffbord? SUPERläckert ju!

• Pumpkin

Anja: ILVA?
    Äh, jag får Network Error hela tiden när jag ska skriva i din blogg, så jag skriver här istället. Jag skrev: Supersnyggt! Kappan i köket är klart snyggast

• Pumpkin

Anja: Har jag aldrig hört talas om, måste genast checka in sidan

• Pumpkin

Synd att bordet är vitt, vi ska ha ett i ek...

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7