Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
Waersta: Toppen med scen ju! Det har tyvärr inte någon av lokalerna vi tänkt oss...
Waersta: Toppen med scen ju! Det har tyvärr inte någon av lokalerna vi tänkt oss...
Alva: Det kan man säkert, men är det verkligen nödvändigt? Vi får väl se helt enkelt... Annars kan man ju liksom inrymma det eventuella bandet i något hörn Förresten tror jag att killen vi funderat på tar med sig scen
Jag har faktiskt aldrig varit in på Facebook ens, har bara läst om det i tidningarna
Alva och Pärlplattan: Yes, då är det löst Hoppas nu bara att lokalen är ledig och att vi får hyra den. Funderar även på att boka båda lokalerna nån fredagkväll här i höst/vinter så att man kan kika lite på hur många man kan duka för osv. Ingen dum idé om ni frågar mig
Brud080524: Nej, du hänger här alldeles för sällan nu! Skäms på dig!
Ja, får vi det såhär nu så känns det verkligen toppen, då kan jag slappna av lite!
Brud080524: Ja, det kan ju vara en fördel att man vet att alla går in
Brud080524: I hear ya!
jeeksa: Det kanske är skillnad på om man själv har barn eller inte också? För mig känns det bara som att ett bröllop är en fest för vuxna där vi vill kunna ha roligt med våra vuxna vänner och därför kommer bara de två barnen som står oss allra närmast vara bjudna - min lilla kusin Emilia och Lasses brorson Emil - men de kommer knappast att komma ändå
Pärlplattan: Säkert, jag brukar halka dit på det mesta Men vad är det egentligen? För man kan ju lika gärna hitta gamla klasskompisar på stayfriends.se liksom?
Alva: Smart!
Nej, inte tror jag att de tänker på att kaffet dröjer lite
Här blev det tyst Sitter alla och filar på sina jag-vill-bli-moderator-brev?
Waersta: Hehe, ja men man ska inte ta ut något i förskott ju, vare sig det är negativt eller positivt
Vad gör ni ikväll tjejer?
Lugn och fin Anja
När man bokar kyrka så får man prästen med på köpet, men när jag pratar om vigselförrättare så tänker jag alltid borgerligt. Och DÅ måste man ju boka en vigselförrättare, eller ringa kommunen i alla fall och boka en vigsel.
Så jag antar att jag borde ändra mitt svar till Tosa till: Det är högtid att boka vigsel om det inte är gjort, är det gjort så kommer vigselförrättaren/prästen att höra av sig när det närmar sig
Anja 19 juli 2008 skrev 2007-09-19 23:41:03 följande: