• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Alva: Oooja, speciellt när man ska göra det för att upptäcka tidig cancer

Waersta: Om jag var du skulle jag kolla upp vita/ivory/champagnerosor, but that's me Kan bli ganska mycket kaka på kaka om man har rosa klänning och rosa bukett.
    Åh vad omständig jag är med mina åsikter känner jag

• Pumpkin

Waersta: Till den klänningen passar det iofs med rosa rosor Jag skulle nog ha valt en enkel bukett med rosa och champagnefärgade rosor.

Annim: Till en maffig klänning tycker jag att en enkel bukett funkar bäst. Min klänning är ju ganska maffig på sitt sätt, så min bukett kommer att vara rund med pioner, rosor och luktärter i.

Alva: Haha

Snitte: Ja, visst ser det mysigt ut på bilderna? Sitter och väntar på lite svar från dem och ett ställe till, så vi får se...

• Pumpkin

Waersta: Men du frågade vad vi tyckte och jag tycker inte att det passar med röda
    Men som jag sagt tidigare - huvudsaken är att du själv är nöjd.

• Pumpkin

Annim: Den precis ovanför klänningen!

• Pumpkin

Kolla registret här på BT - finns massor! Många bröllopsbutiker ligger runt Odenplan och St Eriksplan. Lilly, Bröllopsbutiken, Bröllopskällan, Stockholm Brud & Fest, Söders Högtidskläder m.m, alla finns med här på BT

• Pumpkin

jeeksa: Mailade faktiskt Alla Tiders idag och fick också det tipset Har tittat beundrande på det huset flera gånger förut, det ser jättefint ut! Helt klart värt att kolla upp

• Pumpkin

Bellanote: Överdrivet dyrt är det inte, men man kan ju komma undan billigare...

• Pumpkin

Min älskling kom hem med liljor och god mat till mig ikväll

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7