• Ammo

Glitter tråden ......fortsätter

Tack för era förslag! Kommer ni på fler så tar jag gärna emot dem! Det blir tårta till efterrätt eftersom jag fyllt år.
    Vad är oxrulle Ylva?

Sara, jag vet att Izunia hyr ut överdragen, men hon mailar dig säkert om det.

• Ammo

a02270,
    Jag samlade på mig en massa olika länkar med frisyrer, men det var i min förra dator som jag inte har kvar tyvärr. Så jag vet inte var jag hittade bilden men det var någon typ frisörsida eller nåt, sorry..
    Så hade jag haft håret om jag hade haft utsläppt.

• Ammo

Haha, vad roligt att det var din kompis!
    Ja, hälsa henne att hon var mycket vacker!

• Ammo

Var på möhippa i lördags för min ena kompis som ska gifta sig den 15:e sept. Var jäätelyckad.

Igår hade jag kalas för mina kompisar och fick jättefina presenter.Allt i från bidrag till en cykel, symaskin, spa,mm mm

• Ammo

Jösses 85000 kr! Min kompis gjorde sina för runt 40000 här i sthlm, Lidingö tror jag det var. Kan kolla med henne när hon kommer hem från USA om du vill?

Skönt att höra att du och Tomas hittat tillbaka till varann!
    Vad och var köpte ni era cycklar?
    Jag fick ju 1000 kr i bidrag av mina kompisar till att köpa en ny cyckel så jag måste ut och kolla nu när det är reor så kanske jag hittar någon till bra pris.

Jag har tyckt det varit lite jobbigt att vara hemma nu när m börjat jobba igen, är så rastlös av mig. Men nu börjar öppna förskolan och mamma grupperna mm så nu kommer jag ha lite mer att göra.

Iza, det går inte att se bilderna.

• Ammo

Håller också tummarna för er båda med bebbe. Kanske är skönt att påbörja utredning redan nu OM något är fel så känns det onödigt att försöka i ett år till utan resultat för att man inte vet om det.
    Men jag tror inte heller det är något fel utan det är säkert ett "stress-spärr" som är svår att släppa taget om.

Nu när du sa det Yllo, Karin du kommer ju få dollytuttar om du lägger in plantat, skulle du inte förminska och lyfta som Ylva sa?
    Ska ni inte ha fler barn? I så fall varför väntar du inte tills efter det?

Här har det inte hänta något speciellt sista dagarna. Martin är iväg på svensexa idag och kommer inte hem förens i morgon Men en kompis kommer snart ut med sin lilla valp och gör mig sällskap (hennes kille är också med på den).

Iza, åk till Island!!!
    Det är det colaste landet jag varit i.
    Gaisrar, hästar, varma källor, vattenfall och massa mer!

• Ammo

Iza, jag kanske kommer till skåne/Malmö(?) snart!!!
    Martin ska jobba på skånemässan, det är sista helgen i sept och vi ska se om jag kan följa med då, då kan jag passa på att säga hej till dig och mina andra vänner nere i Malmö medan han jobbar.
    Men det beror på om jag kan följa med och bo på hotellet mm.
    Är nog nere 27-30 sept i så fall. Vet du hur du jobbar då?

Vi måste också ses någon dag vi i sthlm.
    Det vore skoj om vi kunde ses allihop, har ju inte sett dig ylva sen du rasade i vikt.

Victory, det vore så roligt att få träffa dig också någon gång!!!

• Ammo

Åh, vad roligt!
    Hör av dig i tid så fort du vet så vi kan planera in att vi ses allihop!

• Ammo

JS09,
    tack, tack för de fina orden
    Jo då min vigselring är i vitguld och förlovningen i vanligt röttguld.
    Känner säkert minst 5 st som har så. Idag tycker jag att man kan blanda.
    Men jag var sån att jag tidigare bara hade rött guld och nu använder jag mest vittguld eller silver och då passar det ju utmärkt att ha en av varje så ser det bättre ut.
    jag har ju dock väldigt många diamanter i min ring så det är mest på baksidan man ser att den är i vitguld.
    Tänk bara på att vitt guld blir väldigt grå-dassigt fort, därför tog jag mycket diamanter så det syns inte på min ring.
    Min man harm sin i vitt och hans är helt grå men snygg på sitt sätt ändå.
    Bara dy tänker på det när du beställer den.

• Ammo

Varsågod
    Vet faktiskt inte hur bra Platina håller färgen, men jag har för mig att den håller bra?!
    Jag har långa fingrar så mina är båda 5 mm breda (=1 cm).
    Är lite ledsen bara, har knappt använt dem sista halvåret bara
    Fick ju barn i juni och har fortfarande svullna fingrar. Nu får jag på mig dem i alla fall men det är knappt jag får av mig dem, så jag har bara på mig dem när jag ska "vara fin".

Svar på tråden Glitter tråden ......fortsätter