Nattchattare! Se hit!
Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova
Hoppas vi hörs här!
/HR
Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova
Hoppas vi hörs här!
/HR
Ja, fått en del negativ kritik för mitt val av puffärmar. Men puffisar finns ju på så många toppar och blusar idag. Förstår inte problemet.
volymen och storleken varieras ju efter kjolvidden :)
Mm, puffärmar finns ju faktiskt i vardagsmodet idag. Konstigt att det inte spridit sig till bröllopsmodet än.
Tror det finns några anledningar
1. Brudklänningarnas puffärmar är för stora.
2. Puffärmar innebär att kjolen måste vara vid, många vill ha en enkel rak kjol idag
3. Stilen med vid kjol och rosett innebär ofta också dekorationer och rosett/rosor bak. Inte många idag gillar det heller ..
www.flickr.com/photos/puffprincess/sets/72157601496322304/
en av mina "kronjuveler". älskar dom ärmarna
vad tror/tycker du?
Tog en liten rast, kom på att jag inte haft någon sen 24.
Puffärmar är inte riktigt min grej, inte rosetter heller, så jag kan nog inte riktigt uttala mig om det, men det är en fin klänning med många fina detaljer.
okej, jag förstår! Problemet är att det är "ingens" grej idga men ganska många gillar det
Annars då? Mycket att göra på natten?
japp, finns att göra hela tiden. Nu är det bara en timma kvar att jobba. Skall bli skönt att komma hem och sova.
förstår! ska sova själv nu, jobb snart ... somnade igår kväll och har svårt att somna därav
sov gott när du kommer hem sen!
puff igen
hej, hej!
Jodå. Men vet inte om jag ska förbli så. Har inte bestämt mej.