Nattchattare! Se hit!
Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova
Hoppas vi hörs här!
/HR
Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova
Hoppas vi hörs här!
/HR
Jag är vaken! Nej tack inga popcorn för mig Ett glas vin hade suttit fint... hi hi.
Aha, då förstår jag det där med brudklänningarna!
Va trevligt! De låter intresant de du gör säljer du klänningar sen efter du fixat de=?
välgörenhet i dom flesta fallen, sålt några
som jag skrivit ovan handlar det om klassiska marängklänningar, omdesignade för att funka idag
Bäste vän. Inte för att vara framfusig, men jag undrar om inte vi känner varann sen innan. Du jobbar med tänder va?
Var inne och kollade, och tyckte jag kände igen dig på fotot nämligen...
hej på er! här har ni en som "ser och lär" inför framtiden... nä nu ska jag nog gå och lägga mig.. ha det bra! kram
Ja har gjort för ett tag sedan känner ja dig?
Kram på dig Medina2 sov gott!
Jepp jag tror det. Eftersom din karl heter Sami, och har en bror vars namn jag inte kommer ihåg just nu, men som var tillsammans med Emma en gång i tiden. Trelleborg - Skegrie. Känner du nån contact?
Jag har jobbat i Malmö innan på dentallab. Senast vi träffade på varann var på tandmässan i Danmark. Stämmer det?