• Hoppfull Romantiker

Nattchattare! Se hit!

Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova

Hoppas vi hörs här!

/HR

• Svar på tråden Nattchattare! Se hit!
  • lillan31

Ja,jag hittade min klänning fort.(den finns i mitt galleri), och kyrkan är bokad....så det är bara resten kvar ....

Det kommer gå fort och tiden kommer knappt räcka till känns det som....men det ska nog gå bra när ska ni börja planera inför ert bröllop? Eller har ni bestämt nåt?

• Bäste vän

Ja hade tänkt att vi skulle gifta oss i augusti nästa år eftersom voi blev ihopa då. Men min bästa kompis han före så vi får nog ta de 2009 i augusti då! Men han ska ju först fria men du vet man har ju sina planer!

• lillan31

Ja, det är klart man har och även om det är mycket att planera, så är det ju en rolig planering Jag tror dock inte min blivande riktigt förstått HUR mycket det är

• Bäste vän

Nä de e ju en hel del ja tycker om att titta på klänningar o ringar. Ja har en tanke på hur min klänning ska se ut! Man får iaf titta aldrig fel! Nu ska ja bara hitta en brudtärneklänning först! Den skall vara rosa temat ska vara rosa eftersom de träffades på rosa bussarna!

• Bäste vän

Vi kan försätta imorgon kväll att prata om du har lust för ja måste nog gå o lägga mig om ja skall orka upp snart o jobba! Skriv gärna i min gästbok så kan ja svara senare ida! Kram på dig o sov gott!

• lillan31

Goodnight.sov gott, hoppas att du orkar med morgondagen ordentligt

• Bäste vän

Ja de fixar sig! Kram på dig!

• Skottdagen2008

Nä, nu är det dags att ge sig. Ha det gott och sov skönt!

• Cantaton

Jodå, men jag har precis borstat tänderna o bäddat iordning sängen. Timmen är trots allt rätt sen för att angränsa till en måndag. (Eller ja, det är ju redan måndag...)

Svar på tråden Nattchattare! Se hit!