Nattchattare! Se hit!
Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova
Hoppas vi hörs här!
/HR
Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova
Hoppas vi hörs här!
/HR
cantaton: trevligt, ligger redan själv men har svårt att lägga bort laptopen *s*
nån inne?
Ja, jag kikar på gamla tentor...
Ja jag e inne o kollar läget! Bra me er ida? Va har hänt ida då
Gjort iordning en klänning som ev ska användas i vinter, och pluggat. JObb imorgon, suck
Ja de ju de fast ja börjar inte förrän kl 15 jobbar natten. Men ska lämna barnen till skolan så man måste upp ändå
så, ingen mer här?
Jag är...
Ska hålla föredrag på labmötet i morgon. Blev just klar med mina slides (efter att min handledare förslagit en rad ändringar kl halv fem). Så nu ska jag bara komma på vad jag ska säga också...
LÅter jobbigt, ligger (jo, i min sköna säng) med en hemtenta.
Sitter och funderar på om en kalssisk bakelseklänning ska ha släp eller inte ...
Så, allt väl annars?
Min housemate hade lovat hjälpa mig med ett program. Men han har bara suttit och chattat med en gemensam kompis och till slut blev han less på mina frågor och gick in i vardagsrummet istället. Jag undrade förstås vad det var, blev lite orolig för kompisen, men han såg skitirriterad ut så nu vågar jag ju inte fråga igen...