• Hoppfull Romantiker

Nattchattare! Se hit!

Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova

Hoppas vi hörs här!

/HR

• Svar på tråden Nattchattare! Se hit!
  • Bobou

Hur går det med hemtentan? Vad är det för ämne och när ska den vara inne?

• Fozzie

läser teologi, denna kursen heter "Tro och livsvetenskap B"

suck går sådär ...

pysslar ju med klassiska marängklänningar som hobby, funderar på att sy lite löstagbara släp till några av klänningarna ...

• Fozzie

tja, försöker göra moderna bakelseklänningar för 2000-talet, enklare sagt än gjort

vad pluggar du? eller vad gör du? doktorerar?

• Bobou

Pluggar fortfarande, fast gör praktik på ett lab i England just nu. Så hos mig är klockan "bara" 00.10...

(Är också därför jag bor med en housemate och inte med sambon. Men jag åker hem igen nästa helg, skönt!)

Har du några bilder på saker du gjort? Vore kul att se!

• Bobou

Men shit vilka häftiga klänningar! Jättecoola! Men vill folk fortfarande gifta sig i sådana? Så många på BT som bara vill ha en enkel vit från Nixa typ...

Fast det kanske är en ny trend på väg? De brukar ju vända med jämna mellanrum... Kan tänka mig att en del brudar blev inspirerade när man såg så mycket om Dianas snygga brudklänning för ett tag sedan, och den hade ju också massor av tyg!

• Fozzie

En del vill ... det där är ju bara några av dom ..

Jag försöker hålla mig till en mer historisk look. 1850-tal, Nord & Syd, Borta med vinden osov

Svar på tråden Nattchattare! Se hit!