Nattchattare! Se hit!
Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova
Hoppas vi hörs här!
/HR
Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova
Hoppas vi hörs här!
/HR
Fast ja ska nog gå o lägga mig ja skall upp kl 7.45 o jobba till 21 så lite sömn behöver man eller va säger du?
Bäste vän; jag är kanske lite sömnig jag oxå....trodde att "det känns inte som många e uppe nu?" -frågan hörde ihop med "Hoppas ni får nåt jobb....."
Men jag antar att det var två helt olika ämnen
jag känner mig rätt säker på att få ett jobb när jag är klar.Annars får man väl gå tillbaka till sitt gamla....i värsta fall....
Ja sömn är bra!
Ja tur man kan gå tillbaka till de va jobbade du me då? Förlåt om ja skrev lite otydligt innan! Ibland går de av sig själv så man hinner inte ´me va man skriver! Ha ha
.....yrkesförare sist
....men helst vill man ju jobba med det man har slitigt för i tre år...så jag hoppas på det bästa
Jaha kul?
Ja de klart man vill man läser inte bara för att de ska vara så? När va de tid för dig o gifta sig
En vecka efter examen bröllopet är 7/6
`Va spännande mkt att planera de i kyrkan? Har du hittat klänning eller du vet på ett ungerfär hur den skall se ut?