Inlägg från: A n n i s e n 25/8-07 |Visa alla inlägg
  • A n n i s e n  25/8-07

25/8 2007 deö 4

Malin johansson
    Låter som en toppen dag, grattis

• A n n i s e n  25/8-07

Vad ska ni fixa med i veckan?

I morrn ska jag på ansiktsbehandlingm, ska bli skönt att bli av med alla äckliga porisar!!!
    I veckan ska jag också lämna in vår vigselannons till tidningen (ska komma in den 13/8), träffa floristen igen, också ska jag fortsätta pressa i solariet

I dag ska jag slå in våra manliga värdparspresenter. Hoppas att de blir glada också ska jag ändra bordplaceringen i festprogrammet, för nu tror jag att jag kommit fram till den ultimata

Igår var jag och hämtade ut våra ringar, så skönt att få tillbaka dem igen, har fått evighetstecknat graverat.
    också fixade jag klar vår tolettkorg, kan nog va lite kul att ha en sådan...

• A n n i s e n  25/8-07

Madlin
    stackars dig, håller tummarna att du blir smärtfri fort.

Kommer precis från min ansiktbehandling...hade supermkt pormaskisar precis som jag sett..hon tror att det är solariet..tror jag med för det är det enda jag har ändrat på den sista tiden..JAG VILL JU BLI BRUN

• A n n i s e n  25/8-07

Ja nu är det mycket bröllop hela tiden

Hämtade ut vigselprogrammen, placeringskort och festprogrammshäftet i dag, var jätte fint

Noomi, jag jag ska fortsätta sola, måste ha färg...M är jätte brun efter några ggr i solariet, men jag får kämpa. Har köpt ngn dunderpeeling (enligt hudterapeuten i dag som jag ska köra med 2ggr i veckan, samt kör jag gärnet med porplåster, så det kommer nog att bli bra...hoppas jag... Föresten godis kom i dag, hade inte klibbat, men kanske om det legat längre i postlådan...solan värmde direkt på i dag när jag kom hem på lunch...

Nu ska jag beställa ny väska till den stora dagen, den andra är förliten trots att jag inte ska ha så mkt i...har med en större väska med atteraljer

• A n n i s e n  25/8-07

Noomi
    Jag får inte heller beställa mer för min blivande

Vi har varit tillsammans i 12 år och förlovade i 5år.

• A n n i s e n  25/8-07

Förresten, ringde systemet i dag för att kolla upp så att allt verkligen var ok med vår beställning och de hittar INTE den...hrm tur att jag ringde...puh!!!

Dubbelkolla allt brudar!!!

• A n n i s e n  25/8-07

Malin och rose25

Jobbigt med stressen, jag pratar (hihi) med mig själv varje dag nu att jag måste ta det lugnt och allt blir bra Känner att det funkar försöker att sitta ner i soffan o koppla av också inte bára fara omkring. Har ett jobb som kan vara mycket stressigt & har lärt mig att hantera & lugna mig själv. Försök att dela upp em/kvällen i en bröllops och en vila/göra ngt annat del..hoppas att det hjälper er också!!! Klart att vi inte ska vara sönderstressade på vår bröllopsdag

• A n n i s e n  25/8-07

Vi får verkligen hoppas att det har regnat klart...tyvärr ska det väl bli sämre väder på torsdag...

• A n n i s e n  25/8-07

Malin

Vad underbart, vilken sorts vovve blir det?!

• A n n i s e n  25/8-07

Roligt att se nya namn i tråden

Det där med godisbuffe hade varit ngt för mig med, är en sådan sanslös gottegris..har haft svårt att låta bli godiset som vi har köpt till festen. Ska också ha godiset i vaser, det kommer nog se ganska trevligt & smaskigt ut...

Är det ngt fel på mig som inte är nervös..ngn mer som inte är det ännu?!Risken är väl då att man bryter i hop dagarna innan

Nu ska jag korrekturläsa festprogrammet, har ändrat om i bordsplaceringen, så risken är STOR för stavfel...

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4