Inlägg från: A n n i s e n 25/8-07 |Visa alla inlägg
  • A n n i s e n  25/8-07

25/8 2007 deö 4

Thailands brud

Grattis till jobbet

• A n n i s e n  25/8-07

Thailands brud

Underbar känsla

Jag håller på & ringer runt lite i dag, ska träffa sminkösen på onsdag fm. Ska bli kul att testa färger. Hur ska ni bli sminkade? Jag vill gärna att det går i beige/rosa/cerise, men inte för starkt. Men det är vill ingen av oss som vill se spacklade ut

• A n n i s e n  25/8-07

rose25
    attans vilken otur, ska du ringa & prata med honom?! Om han tar det lugnt & får lite förflyttningshjälp kanske han kan vara med en stund, i kyrkan & under middagen...hoppas det!

• A n n i s e n  25/8-07

Jag har också grunnat på hur det känns efter bröllopt, är inställd på (och hoppas att det kommer känns fantastisk...har fått gifta mig med min underbara älskling & vi ska också försöka oss på att skaffa oss en liten

lotta49
    wow ska du sjunga, vilka låtar?

Noomi
    jag e jädrigt nyfiken på din look ska du veta Ska det hela va lite rockigt & glammigt?! Visserligen är jag dönyfiken på hur alla i denna tråd kommer se ut
    Vi kommer nog alla att va sommarens vackraste brudar!!! Eller hur

• A n n i s e n  25/8-07

Puh i dag i sista stungen har jag beställt morgongåva...har velat så om vi skulle ge eller inte..men nu har älsklingen handlat o jag vill ju inte vara sämre Hoppas bara att grejjerna kommer, har beställt från danskdesign.nu. En Georg Jensen telefon (som han har kikat på) och en Georg Jensen korthållare. Älskar den sidan, har shoppat loss en hel del där.
    HOPPAS nu att grejjerna kommer, har bett dem höra av sig om de inte kan leverera.

Har även köpt tröjor till oss där det står Just married som jag tänkte vi skulle ha dagen efter på presentöppningen med de närmaste

• A n n i s e n  25/8-07

Nu har jag packat det som går till bröllopsnatten, det är bara necessärerna som fattas...
    Håller på att gå in bröllopsskorna, de är fotvänliga men känns skönt att strutta runt i dem lite här hemma

Lotta49
    hur går det med tårtorna i dag?
    Tröstkram till dig, så himla dumt att det skulle hända

• A n n i s e n  25/8-07

Ja visst är den läcker.

Det står 1-3 dagar, har alltid varit snabba leveranser när jag handlat där.

• A n n i s e n  25/8-07

lotta49
    Nämen hur struligt kan det bli?
    Vad bra att sin mamma kommer och hjälper till.

Vad är det med hunden? Stackars liten.
    Hoppas att du hinner uträtta mkt i dag, så håller sig säkert stressen borta...Stor styrkekram till dig.

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4