• Patrik - Bröllopstorget

Nu startar nya Bröllopstorget 1 september

Nu går vi officiellt ut och startar NYA Bröllopstorget 1 september.

Det blir en hel del förändringar eftersom vi gjort om hela sajten.

Förutom att allt som redan finns idag kommer kopletteras med massvis av nya funktioner så är den nya versionen en social platform. Det innebär rent konkret att vi lägger fokus på community och sätter innehållet i andra hand.

Nyheterna är bland annat följande:
    - Nya mordena bröllopssidor och mallar för att göra sina bröllopssidor lite mer personliga.
    - Förutom bröllopssidor kommer det nu även inkludera partnerskapssidor och förlovningssidor
    - Nya kommunikationsstjänster, gästböcker, bloggar, besöksloggar, bildgallerier osv
    - Ny videotjänst likt Youtube fast mer teknisk anpassad och fokus på bröllop, spex och liknande.
    - Nya uppdaterade verktyg, önskelistan är nu upphottad så att det blir smidigt med gäster

Vi valde att lansera den nya sajten efter sommaren för att vara bättre förberedda på alla barnsjukdomar.

Det här är det första fastställda lanseringsdatumet och jag kommer göra allt för att hålla tidplanen.

Så nu kan ni äntligen börja räkna ned.

• Svar på tråden Nu startar nya Bröllopstorget 1 september
  • viktualia

Cookie Dough - sant men vi användare har fortfarande inte betalat en spänn för den serverkraft som behövs för att driva BT...

• viktualia

min poäng är kanske otydlig - vad jag menar är att man inte kan kräva något av BT när man inte betalar något. Och att jag har YTTERST svårt att tro att BT vill framstå som "mindre användarvänligt".

Det ligger ju i BTs intresse att vi användare ska finnas kvar, så att BT kan fortsätta få annonsintäkter och gå runt som ekonomiskt projekt.

MEN det är väl annonsörerna som ska klaga i så fall. Vi gratisanvändare glider ju vidare på att nån annan finansierar den serverkraft som behövs för att BT ska finnas - eller?

• 080513 2

Jag håller delvis med Cookie Dough.

NI är kanske gratisanvändare, men JAG är annonsör och betalar 2795 riksdaler (ex moms) om året för nöjet att ha en liten annons här.

När BT lovar och lovar och lovar (i snart 5-6 år) att en massa ändingar är på gång, men aldrig håller vad de lovar, det påverkar alla 'gratisanvändare' på ett negativt sätt, och de exakt samma sk 'gratisanvändare' är MINA framtida kunder.

Hur känns det att veta att mina kunder är missnöjda med BT, som jag faktiskt SPONSRAR????? Inte särskilt roligt, kan jag säga.

• viktualia

Sugarbaker - som sagt... är man annonsör har man ett helt annat utrymme att vara missnöjd.

• Pumpkin

Sugarbaker: Då är det ju viktualia du håller med egentligen

Förstår din frustration som annonsör!

• Princessdiamond

ja, men det är ju det som är poängen..
    annonsörerna betalar ju..

och visst kan de klaga.. men det kan ju vi också..

de som annonserar gör ju det för att få kunder, och det bör ju lyckas rätt så bra..
    så de får nog valuta för sina pengar skulle jag tro..

säger som talare ovan
    hade man aldrig hört talas om en uppdatering så hade allt varit frid och fröjd..
    men när man utlovas nyheter som kan vara till hjälp i planerandet osv så är det klart man vill ha nytta av det..

men nu har jag varit gift i snart 1,5 år.. och fick alltså ingen nytta av det som lovades redan till årsskiftet 05/06..

• Princessdiamond

tror inte det lät riktigt som jag ville att det skulle låta..

jaja, ibland trasslar man in sig *trött*

• Princessdiamond

nu säger jag god natt..

vi syns nog här som vanligt imorgon skulle jag tro..

har det inte hänt ngt fram till 23 på kvällen så lär det inte hända ngt nu..

patrik lär ju knappast sitta här vid den här tiden en lördagkväll..

• MKD

Men kan inte alla missnöjda annonsörer bara sluta annonsera så att BT inte får in lika mycket pengar?? DÅ kan jag lova att det händer grejer, alla verksamheter drivs för att det ska vara ekonomiskt lönsamt, så om man drar in sina annonser för en period och låter dom veta varför (att man hade förväntat sig en förändring på sidan osv) så kanske det går lite snabbare ;) Vi som är här gratis HAR faktiskt svårt att göra mer än att tala om att vi är missnöjda OCH sluta vara här för en period.

Svar på tråden Nu startar nya Bröllopstorget 1 september