• Patrik - Bröllopstorget

Nu startar nya Bröllopstorget 1 september

Nu går vi officiellt ut och startar NYA Bröllopstorget 1 september.

Det blir en hel del förändringar eftersom vi gjort om hela sajten.

Förutom att allt som redan finns idag kommer kopletteras med massvis av nya funktioner så är den nya versionen en social platform. Det innebär rent konkret att vi lägger fokus på community och sätter innehållet i andra hand.

Nyheterna är bland annat följande:
    - Nya mordena bröllopssidor och mallar för att göra sina bröllopssidor lite mer personliga.
    - Förutom bröllopssidor kommer det nu även inkludera partnerskapssidor och förlovningssidor
    - Nya kommunikationsstjänster, gästböcker, bloggar, besöksloggar, bildgallerier osv
    - Ny videotjänst likt Youtube fast mer teknisk anpassad och fokus på bröllop, spex och liknande.
    - Nya uppdaterade verktyg, önskelistan är nu upphottad så att det blir smidigt med gäster

Vi valde att lansera den nya sajten efter sommaren för att vara bättre förberedda på alla barnsjukdomar.

Det här är det första fastställda lanseringsdatumet och jag kommer göra allt för att hålla tidplanen.

Så nu kan ni äntligen börja räkna ned.

• Svar på tråden Nu startar nya Bröllopstorget 1 september
  • it-brud

Det hade ju i vilket fall som helst varit trevligt att få en förklaring till varför förändringen dröjer. Som det sades i ett tidigare inlägg så är det inte så enkelt som att "bara trycka på en knapp" och så kommer alla förändringar (jobbar också inom IT, kanske förstås av mitt nickname, så jag vet att det kan strula på alla möjliga och omöjliga vis när det gäller datorer...). Men om vi får veta att det strular p g a det ena eller det andra så kanske vi skulle vara lite mer förstående för att förändringarna dröjer?!

• M.O:s älskling

Jag känner också att man kan ha mycket mer förståelse bara man blir lite insatt i vad det är som dröjer. Då skulle man lättare förstå att de är mänskliga...

• Mrs Van Derkamp

På FL hade dom tydligen gjort om sidan till "höst"

• Patrik - Bröllopstorget

Nu är vi äntligen igång!

• Whirlie

OCH allting är på plats OCH allting fungerar! Jag är faktist imponerad, och glad att jag hade fel förut. Spännande!

• Pumpkin

Det går iofs automatiskt...

Mrs Van Derkamp skrev 2007-09-02 11:41:44 följande:

På FL hade dom tydligen gjort om sidan till "höst"
  • mooogn

...Kul men konstigt! Ser ut som FL men ändå inte...

• zukigirl

Me like!!! Jag har ju inte varit inne på FL så jag har liksom inget att jämföra med där. Men jag gillar det nya BT! Mycket fint!Fast jag hade ju satsat på att det skulle starta igår....hmmm.. undrar hur många som jag är skyldig pengar nu då!? *s* Jag skickar en faktura till dig Patrik på BT eftersom det var ditt fel att jag förlorade vadet! *hehehe*

• 20071231

Det kommer att ta ett tag att vänja sig...

• Anettan73

Trevligt detta!!!

Har fått göra ett helt nytt nick för att komma in!!!
    å JÄVLA typiskt!!!

Sämsta jag vatt med om!!!

Så allt annat jag gjort har blivit kastat till råtterna!!!

Kan inte logga in på mitt gamla nick för det e upptaget!!!

Hur tusan ska man nu göra....

Så PATRIK!!! Nu får du hjälpa till...

Svar på tråden Nu startar nya Bröllopstorget 1 september