• Patrik - Bröllopstorget

Nu startar nya Bröllopstorget 1 september

Nu går vi officiellt ut och startar NYA Bröllopstorget 1 september.

Det blir en hel del förändringar eftersom vi gjort om hela sajten.

Förutom att allt som redan finns idag kommer kopletteras med massvis av nya funktioner så är den nya versionen en social platform. Det innebär rent konkret att vi lägger fokus på community och sätter innehållet i andra hand.

Nyheterna är bland annat följande:
    - Nya mordena bröllopssidor och mallar för att göra sina bröllopssidor lite mer personliga.
    - Förutom bröllopssidor kommer det nu även inkludera partnerskapssidor och förlovningssidor
    - Nya kommunikationsstjänster, gästböcker, bloggar, besöksloggar, bildgallerier osv
    - Ny videotjänst likt Youtube fast mer teknisk anpassad och fokus på bröllop, spex och liknande.
    - Nya uppdaterade verktyg, önskelistan är nu upphottad så att det blir smidigt med gäster

Vi valde att lansera den nya sajten efter sommaren för att vara bättre förberedda på alla barnsjukdomar.

Det här är det första fastställda lanseringsdatumet och jag kommer göra allt för att hålla tidplanen.

Så nu kan ni äntligen börja räkna ned.

• Svar på tråden Nu startar nya Bröllopstorget 1 september
  • Lady o Lufsen

Men....då får väl ett klockslag bestämmas för strejk...STREJK mellan xx.xx-xx.xx, annars funkar det ju inte

• Fru Cinderella

Lady o Lufsen
    o du tror att folk skulle hålla sig härifrån ändå?! ;)

• Tingaling

Trots att BT är gratis för oss privatpersoner tycker jag ändå att vi har fog att klaga. Man lovar inte något och sedan struntar man bara fullständigt i det. Jag förstår att det är ett stort projekt att uppdatera en så här stor sajt men de kunde åtminstonde skrivit något här. DET kan väl ändå inte vara så svårt?

Jag är jätteglad att BT finns och jag har aldrig klagat på själva sajten mer än att den går långsamt ibland. Men det som irriterar mig är att de har lovat något och sedan bara skiter i det.

Det är alltid bättre att vara ärlig istället för total tystnad.

Trots att vi är gratisanvändare betyder våra åsikter mycket för BT. Utan oss - inga annonsörer och då kan sidan tacka för sig. BT driver inte denna sajten för skoj skull eller för vår skull. De vill ha pengar, så enkelt är det.
    På vissa inlägg låter det som att BT gör allt arbete idiellt för oss, för att vara snälla men som med alla företag är syftet att tjäna pengar. Och då måste man leverera. Trots att vi surfar gratis här inne..

• M.O:s älskling

Viktualia

OJ:)sorry:)jag som var DÖDSallvarlig med det jag skrev:):) NOOOOOOOT (tänk det med Boratröst) hahaha

• viktualia

Tingaling - absolut.. men frågan är om det är speciellt konstruktiv att bara klaga på brutna löften, BT utvecklas nog mera om vi gratisanvändare uttrycker våra önskningar och berättar om våra idéer istället för att bua och gnälla...

alla som vill va med får"skriva under" i en tråd å sen får man se hur många det blir och DE får iaf hålla sig undan den dagen vi kommer fram till:) Man kan ju aldrig få med alla, det finns strejkbrytare överallt:)

Viktualia

Men det verkar ju som att folk har snällt framfört sina önskningar till dem via mail och annat men inte fått svar... vet att jag har läst nån tråd om det för ett tag sen om hur man fick tag på dem...

• Tingaling

viktualia:

Jag själv har mailat BT två gånger. Jag har läst om många människor som har skrivit vänliga mail till BT men ALDRIG fått ett svar!

Tydligen är de mycket väl införstådda vad användarna vill ha eftersom de har gått ut och listat vilka förändringar som ska göras. Vi är inte i det skedet längre. De vet redan vad vi vill ha.

I denna fråga tänker jag inte vara en mes och bara sitta snällt och vänta utan att uttrycka besvikelse. Varför ska man inte berätta att man är besviken? För att de är ju såååå snälla som erbjuder en gratissajt?

Jag köper det inte. Och i motsats till dig tycker jag att ett brutet löfte är skäl att gnälla. I min värld lovar man inte saker som man inte kan hålla. That´s it! Jag känner att jag har full rätt att klaga. Gratissajt eller ej!

Instämmer med Tingaling:)

Svar på tråden Nu startar nya Bröllopstorget 1 september