• Patrik - Bröllopstorget

Nu startar nya Bröllopstorget 1 september

Nu går vi officiellt ut och startar NYA Bröllopstorget 1 september.

Det blir en hel del förändringar eftersom vi gjort om hela sajten.

Förutom att allt som redan finns idag kommer kopletteras med massvis av nya funktioner så är den nya versionen en social platform. Det innebär rent konkret att vi lägger fokus på community och sätter innehållet i andra hand.

Nyheterna är bland annat följande:
    - Nya mordena bröllopssidor och mallar för att göra sina bröllopssidor lite mer personliga.
    - Förutom bröllopssidor kommer det nu även inkludera partnerskapssidor och förlovningssidor
    - Nya kommunikationsstjänster, gästböcker, bloggar, besöksloggar, bildgallerier osv
    - Ny videotjänst likt Youtube fast mer teknisk anpassad och fokus på bröllop, spex och liknande.
    - Nya uppdaterade verktyg, önskelistan är nu upphottad så att det blir smidigt med gäster

Vi valde att lansera den nya sajten efter sommaren för att vara bättre förberedda på alla barnsjukdomar.

Det här är det första fastställda lanseringsdatumet och jag kommer göra allt för att hålla tidplanen.

Så nu kan ni äntligen börja räkna ned.

• Svar på tråden Nu startar nya Bröllopstorget 1 september
  • Princessdiamond

som jag har sagt hela tiden..

jag VISSTE väl att bt aldrik skulle kunna stå för vad de lovade!!

eg bgriper jag inte själv varför jag stannar här.. jag e gift.. deltar inte i så många trådar.. känner mig eg inte hemma här längre..

men jag e väl nyfiken på NÄR dessa löften skall infrias kanske :D

så tjejer, vi sitter väl här tillsammans när vi är runt 65.. fortfarande klagandes :D
    vi håller väl ihop va? :)

• Limbolight

Patrik!!!

Man undrar ju
    vad ni sysslar med??

Men det är klart,ni har väl helg nu..

Kasst tycker jag, att lova att allt skulle fixas innom några timmar igår....

• <:3 )~~~~

De lovade ju redan i juni (?) att det bara var några timmar kvar innan sajten skulle omlanseras. Vad hände däremellan och hit?

Jag har ända sen lanseringen av Familjeliv väntat på att Bröllopstorget ska göras om och säkerligen fler med mig.

Självklart kan forumanvändare ställa krav på en sajt oavsett om man betalar för den eller inte! Det allra minsta kravet är väl att forumansvariga kommunicerar med användarna och förklarar sig. Bröllopstorget har verkligen bleknat i jämförelse med många andra (gamla som nya) bröllopssajter. Otroligt dåligt BT!

• Jämtlandstaus

jag är också som många lite besviken över att det inte kommer igång, men jag måste ändå känna med bröllopstorget.

Antagligen/uppenbarligen så har det ju krånglat för dom, och jag kan tänka mig att den pressen på dom som ska få iordning detta nu, när alla dessutom gnäller och klagar kan inte vara så roligt.

jag tror inte att dom gör så här med flit. all respekt att dom försöker, och det kommer nog igång snart.

tror inte att Patrik sitter och lovar och sen tjuvhåller på det, fnissar lite hemma på kammaren och tycker att vi är dumma som sitter och väntar.

Jobbar själv en del med webb, och det är inte alltid bara att trycka på en knapp ska ni veta.

Ville bara säga det

heja Patrik och gänget

• M.O:s älskling

ska vi gå i strejk?typ att vi bestämmer en dag då INGEN går in på bröllopstorget?:)

• Strawberryhoney

Haha.... alltid är det nån nyfiken sate som ska IN och kolla

• M.O:s älskling

då har vi en strejkvakt på lur som SKRIKER i trådar: LOGGA UT DET E STREJK:)

• viktualia

Men kära nån!

Strejk - jaaa men det är ju HELT frivilligt och gratis att hänga här på BT. Så strejka på om det känns meningsfullt.

Jag är rätt säker på att folket bakom BT verkligen VILL att sajten ska gå bra ekonomiskt och därför utvecklas. Samtidigt så upplever de säkert en rätt kraftfull konkurrens, det finns ju ett GÄNG andra bröllopssajter som man kan hänga på om man inte vill vara på just BT.

Själv har jag inte nån större kritik att framföra till BT som sajt, den fyller den funktion den säger sig ha och det finns som sagt MASSOR av information att hitta på andra sajter.

Tycker möjligen mer synd om annonsörerna som bidrar till BTs finansiering. DE kan verkligen sätta press på BT att utveckla sajten för att ge annonsörerna större möjligheter att synas...

...men vi gratisanvändare... vad kan vi egentligen kräva?? vi kan väl bara önska??

• Fru Cinderella

Men alla kommer ju logga in bara för o se om ingen är här så det kommer ju inte funka ;)

Svar på tråden Nu startar nya Bröllopstorget 1 september