1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)
vissa sidor är så dumma.. vart ligger den å vad heter den? kan leta upp den på egen hand..
vissa sidor är så dumma.. vart ligger den å vad heter den? kan leta upp den på egen hand..
antar att den ligger under brudklädsel iofs :)
Rosenlarv
jag är tokigt sugen på å köpa massa andra klänningar från daddyos' men det får bli när/om jag får jobb i framtiden.. finns så mkt fint där..
oo ja! jag går alltid klädd i klänning eller kjol.. äger typ ett par byxor som man kan använda.. ahh sen har jag lite träningsbyxor men dom räknas inte..
Louise14
ååå det var den jag tyckte var allra finast av dom.. så toksöt.. sen blir man alltid extra söt med en gravid mage.. :)
Rosenlarv.. hihi det börjar nästan bli skrämmande det här.. ;)vi måste vara från samma planet..
Fröken smultron
jupp vi har musiktema så jag känner att jag passar in.. vi ska ha lp-skivor i bordsdekorationen som underlägg under tallrikarna..
hmm.. Maia Hirasawas låten Gothenburg går i valstakt.. *inse* fast ja.. den texten passar inte så bra, men den är så fin.. snart MÅSTE man bestämma sig..
Fluffbullarna
Ja jag hörde den precis på radion.. iofs passar den bra.. för jag hatade min hemstad och flydde, men jag har nu insett att jag gärna skulle flytta tillbaka.. så texten är bra.. men kanske ingen bröllopslåt..
om det ens blir nån vals.. ja.. gud vad vi har velat å haft stora planer å nu blir det bara mindre å mindre ju mer det närmar sig..
danis
angående gästfrågan så har vi blandat hej vilt mellan sånna som vi tror kan ha roligt.. vi vill skapa lite gemensamhet innan festen på kvällen där folk pratar med lite nytt folk för vi har väldigt stora kompisgäng med folk som inte träffats på länge så vi vill sprida ut dom lite.. :)
jag blev hippad igår efter min tenta!!!!!!!!!!!! hihi, kom hem trött å hungrig med världens mensvärk så kommer en kompis å kör iväg med mig hem till mina hemtrakter där massa mer än vad jag trodde dykt upp för min hippa.. vi var bara 6 men det var tre mer än jag förväntat mig ;) så vi bowlade, åt på min favoritrestaurang å så fick jag göra lite roliga (mindre pinsamma) uppdrag i min jättefina slöja å diadem med röda fjärilar på.. funderar faktiskt på å ha det diademet på mig på festen på bröllopet ;)
woho.. nu är tentan över.. (å även hippan då) så man kan slappna av helt.. i en heeeeeeel vecka.. hihi så nu blir det planera bröllopet för hela slanten.. alla trycksaker, soundtrack, musik å allt sånt måste fixas nu..
en fråga bara.. är det nån som ska ha ballonger på bröllopet? min sambo hävdar bestämt att man måste ha ballonger... vilket förvånade mig, så jag har sagt att HAN jättegärna får köpa ballonger om han vill ha det ;)