Inlägg från: FruÖlandstok |Visa alla inlägg
  • FruÖlandstok

1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)

å, jag har redan ställt in mig på spöregn så slipper man bli besviken ;) men man kan ju hoppas på bättre..

• FruÖlandstok

Ne vi ska ha en utomhusvigsel med, men det blir nog värst för gästerna för vi ska stå under tak på en scen.. så vi får hoppas att det inte regnar för mycket..

å.. förresten.. har ni hört "skrönan" på BT om hon som ville ha Robin Hood-sången som utgångsmarsch å fick den från den teckande serien (jodial-hoppsan vilken dag) istället för Bryan Adams? Hahah min sambo kom hem igår å berättade att han ätit lunch med en som varit på det bröllopet.. så sött.. så då är det väl ingen skröna antar jag.. om inte hans lunchkamrat med honom skämta-aprilo

• FruÖlandstok

Rosenlarv
    såg att ni skulle ha massa foccaiabröd.. har du nått bra recept på det som funkar? vi tänkte baka lite sånt till vår italienska buffé också..

lät underbart med den där floristtävlingen hihi.. själv ska jag inte ha nått blomster..

• FruÖlandstok

jag tror jag växt fast framför datorn.. nu sitter jag å göra min best-of-lisa-skiva.. hihi.. som vi ska sälja i baren..

• FruÖlandstok

Rosenlarv
    ska genast kolla in recepten.. inser dock nu att jag bara är på b å har redan valt 10 låtar så jag vet inte om det vår bli två skivor ;)

• FruÖlandstok

åå här går det sakta framåt.. har gjort mina skivor, ska börja på sambons nu å sen är det alla soundtracken.. woho.. å sen musiken till festan.. mohahahahaha bara för att man tyckt att det var såååå gott om tid..

måste bort till rusta också å snegla på glas och servetter också.. eller kanske ska ta det imon.. för imon ska jag på konsultationssminkning!! ska sminka mig själv så tänkte lära mig lite hur jag ska göra det också..

• FruÖlandstok

Cornelia-07
    jupp.. hade min i lördags.. men karl har sina minisvensexor kvar..

jag har faktiskt fixat mina skivor nu å sen bränt hälften av alla soundtracken.. brännaren ska nog få vila lite nu..!

men massor to go..

• FruÖlandstok

Rosenlarv
    sambons kompisar säger också till honom att dom kommer på lördagen fastän dom kommer på fredagen så.. det finns hopp..

• FruÖlandstok

vi har precis varit på Rusta å köpt små plastglas på fot.. alldeles perfekta till baren på kvällen så man slipper diska för mkt.. 10st för 20kr.. som hittat.. fast sambon min oroar sig lite för att det är plastglas å inte tillräckligt fint.. tihi..

• FruÖlandstok

jaaa, precis min mening.. vem ska diska.. visserligen har vi en sådan där superdiskmaskin som tar 10min å diska i men ändå.. plus att det inte känns helt bekvämt att använda festlokalens glas efter middagen..

hm.. vårt väder här nere ser också ut som nått liknande.. men det närmaste jag kunde kolla var min hemort å vi ska vara 8 mil uppåt i landet så det kan ju skilja rejält.. jag hoppas på uppehåll men inte sååå varmt.. :)

Svar på tråden 1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)