Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??
Hej :)
Nu har jag inte läst tillbaka alls i tråden men jag vill så gärna vara med här. Kämpar med övervikten sedan barn nr 2 och 3 (har i ärlighetens namn gått upp massor EFTER att dom föddes oxå så jag kan inte bara skylla på graviditeterna).
Gick upp massor då jag åt minipiller, fick superlåg ämnesomsättning + att jag hade ett ständigt sug/hunger efter att stoppa saker i munnen, främst sötsaker, tyvärr...
Så jag var uppe och vände på 93 kilo, vilket är min toppnotering. Vägde tidigare 60 kg (vilket jag ser som min normalvikt) så jag kan inte riktigt acceptera mig själv som jag varit de senaste tre åren.
Håller på och kämpar med aftonbladets viktklubb nu och tycker det går bra. Har inte tidigare haft koll på hur jag lagt upp min kostcirkel. Märker verkligen att kroppen funkar bättre och går ner i vikt fortare när jag sätter samman kosten bättre. Blir förvånad över hur mycket jag kan äta och ändå gå ner i vikt. Härligt. Rekommenderas...
Har gått ner ca 10 kg sedan nyår men har runt 15 kg kvar. Siktar in mig på att väga under 70 då jag gifter mig. Det är inte min idealvikt men bättre än den vikt jag ligger på nu (runt 83-84).
Att få lite hjälp, pepping och att få prata med andra i samma situation skulle verkligen hjälpa, så jag hoppas det är ok om jag hoppar in här, även om jag inte varit med från början.
:)