Inlägg från: GME76 080802 |Visa alla inlägg
  • GME76   080802

Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??

Vet hur det är...har dock blivit bättre senaste tiden.
    Eftersom jag oftast äter för att det är gott att "småäta" när man ser på film o sånt så brukar jag käka popcorn eller ngt liknande. Då blir man inte så mätt men kan äta hela tiden ändå .

Nu har jag äntligen sorterat alla lösa recept som legat i hyllorna. En del har drällt omkring i 6-7 år herregud. Känner mig riktigt organiserad. Så feng shui-igt av mig .

• GME76   080802

Hejsan tjejer!
    Här kommer mina mått (ganska lika 73ans ).
    Kommer skriva mitt mål inom parentes numer så jag ser vad som väntar haha. De största måtten är stl.38 och de minsta stl.36 (enligt Ellos)

Vikt: 69,8 ingen skillnad typ

B=95 (88 el 84)
    M=79 (70 el 67)
    S=98 (96 el 93)

Har gått 40min på lunchen idag så jag e nöjd. Enbart underhåll just nu känner jag.
    Men tobiasochlinda, vet inte om den ursäkten duger alltså. Känns lite som hunden som åt upp matteläxan .

• GME76   080802

Välkommen!
    När ska du har barn?

• GME76   080802

Haha, DET förstår jag. Hoppas allt kommer gå bra för er !

• GME76   080802

Jajemänsan Samos07 din stackare, så jag håller tummarna för att du gör det du med . Fast typ ett halvt kilo gick jag upp efteråt men jag kom under 70-strecket i a f.
    Ikväll blir det promenad med kompis tro det eller ej. Har lyckats få upp ngn ur soffan.

• GME76   080802

Samos07, du är verkligen jättefin i klänningen. Gud va härligt att kunna prova den när du vill hihi.
    Najsigt att magsjukekuren gav lite resultat och haha.

• GME76   080802

J A G: jättesvårt att säga. Jag kollade Råd o Rön innan jag köpte vår för att vara säker på att få en som visar rätt. Och den visar samma som hos doktorn så jag räknar med att den är rätt .
    Däremot är det fascinerande att det finns vågar som mäter så många grejer som Anjas. Hur fasen går det till??? I´m impressed och det måste ju bli en sån nästa gång vi byter.

• GME76   080802

Är så glad, när jag vägde mig igår kväll så vägde jag 69,8. Vilket betyder att jag får (enligt mitt delmål) lämna tyget till sömmerskan nu. Tjihooo!!! Äntligen på väg!!

• GME76   080802

Blev konstigt nog väääldigt sugen på lussekatter .

• GME76   080802

Va duktiga ni är allihop . Hoppas allt är bättre med er nu, Dreams. Skönt att vara igång igen.
    Här har det inte hänt mkt. Funderar starkt på att rapportera veckans bottennotering i fortsättningen. I lördags vägde jag nämligen 69,2kg. Kändes ju skitbra, men sen blev det ju inga promenader och pizza igår och kalas ikväll hos sambons föräldrar. Smörgåstårta o tårta. Och just det ja, kalas innan pizzan igår också med massa kakor o skräp. Ja ja, det var gott i a f och 5-6kg är easy-peasy att bli av med innan augusti.
    Så återigen är det skadereglering efter helgen som gäller.
    Vägde 70,1 i morse. Trist med inte deprimerande dåligt.

Lycka till nu Anja, hoppas det funkar nu och att du är så laddad . Måste erkänna att jag blev snurrig när du började prata siffror haha.

• GME76   080802

Tack för inlägget Anja , och självklart klarar vi detta. Men visst är det svårt på vintern. Det är bara mörkt mörkt mörkt och man vill bara ligga o mysa framför tv:n.
    Tur att vi har lång tid på oss att fixa vikten.
    Ska försöka gå en sväng idag (är ledig med barnen på onsdagar) och sen har mitt jobbs revisionsbyrå tjejkväll ikväll med föreläsning och ITALIENSK BUFFÉ. Mums!!! Älskar catering .

• GME76   080802

Va jobbigt, Samos, hoppas det fixar sig med kyrkan.
    Och grattis Fröken Figo! Vi har ungefär lika mkt kvar då. Jag kollade på ngn reklamsite och då skulle det ta till slutet av januari. Fast med deras diet då hehe. Men jag räknar med att vara klar i maj i a f. Hinner/orkar inte nu i mörkret lika mkt som till våren.

Svar på tråden Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??