Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??
Kassandra, usch din stackare. Hoppas du blir frisk snart .
Fejs, är ju kanonbra. Gjorde det förut men nu är det alldeles för mörkt. Keep it up!
Kassandra, usch din stackare. Hoppas du blir frisk snart .
Fejs, är ju kanonbra. Gjorde det förut men nu är det alldeles för mörkt. Keep it up!
Ingen aning faktiskt Samos07. Flera personer har påpekat för mig också och sagt att jag måste gått ner hur mkt som helt men nää bara några kilon. Mkt knepigt detta med kroppen.
Anja, har en poäng med detta med ytligheten man känner ibland. Jag går på hälsokontroller 1 gång per år genom jobbet (alltid i augusti, jättekul då man lagt av sig under sommaren ). I vilket fall så har jag även varit där när barnen bara vara några månader. Vilket innebär ca 20kg övervikt (i a f 15) MEN mina värden har varit superbra. T o m väldigt bra för en som nyss fött barn har dem sagt båda gångerna. Så jag brukar tänka på det när jag känner mig tjock o nere att jag har en häslosam kropp fast jag inte äter fanatiskt bra kost.
Nåväl, missade att väga/mäta mig i morse så det får bli imorgon bitti. Men om jag tittar på vågen nu så borde jag väga kring 69,5 imorgon så jag håller tummarna för det. Allt som inte är plus just nu är bra.
Heja Dreams och 73an. Härligt att vara ur svackan, D.
Alltså lagt av med allt nyttighetstänk och lagt på sig under sommaren menade jag ju
Hej o hå brudar (eller blivande heter det ju ).
Usch va jobbigt med pappa, Samos. Hoppas han kryar på sig.
O grattis Nejhanna!! Hoppas du mår bra!
Dolly10: Jag börjar låta som en trasig skiva i denna tråd, men jag rekommenderar pilates för plattare mage. Funkar verkligen super på mig i a f. Och väldigt bra för hela kroppen.
Kan ju säga att det är ingen större idé o väga mig imorgon. GME är nu i officiell vinterdvala . Är sååå seg o trött men har i a f gått en lång tur igår, gjort mina pilates hehe och idag städat i trädgården med allt vad det innebär.
Har förutom det ätit allt möjligt gott (haft mysmiddagar med kompisar och varit på kalas) så jag ligger typ 1 kg plus nu eller nåt. Så denna vecka blir det skadereglering och sen blir mitt mål att väga under 70 när jag lägger mig på kvällen, det får räcka under vintern.
Sen får det bli hårdkörning i vår när man kan promenera en massa på kvällarna.
Har ju ingen kompis som följer med ut nu (alla sitter i myser inomhus ) och gå själv jämt är ju öken. Försöker gå på lunchen ca 40min men det är ju inte tillräckligt.
Men jag är glad ändå, får kämpa lite extra denna vecka bara.
Vad duktig du är 73an!!
Haha Anja, vilken skön inställning du har . I dig it!!!
Haha Anja. Den med, men tänkte mest på "jag ska j-vlar i mig komma ifatt er" . Och du är ju på god väg, glömde gratta dig till veckans resultat.
Vägde mig imorse och låg på 69,9 som tur var. Så att ha en rejäl matvecka går visst att reda upp snabbt trots allt. Nu gäller det bara att hålla igen lite ett tag.
Ska på julfest med sambons jobb 1/12 och vill ner 2kg till dess. De senaste 4 åren har jag varit gravid, ammat (=20kg plus), varit gravid och ammat igen (=15kg plus eller nåt). Nu jäklar ska jag minsann vara värsta pinglan haha!
Anja:
Nu har jag kollat in din blogg också. Den var skoj och kommer följas
Jag tror nog alla känner igen sig i dig Anja. Självklart vill man inte att ngn ska tänka så.
Dina siffror är ju absolut bättre än mina. Det är bara sista siffran som just nu är högre.
Kolla här (män jämför ärr, vi jämför grav-kilon haha ):
69kg gravid + 29kg = 98kg - 28,5kg = 69,5kg
71kg gravid + 28kg = 99kg - 29kg = 70kg
Så med dina bakgrundssiffror kommer du utan tvekan pressa ner de sista 10. Det är jag övertygad om. MEN du har 3 barn och det är inte lätt att hinna eller orka. Så fort det blir ljusare på kvällarna till våren så pinnar vi på med stavar, eller vad säger du!?
Till dess får vi försöka hålla igen på julgodiset .
Marsaphir Marlean:
Kör den hårda vägen . Försöker äta hälsosamt och motionerar. Det är ju jättebra om du börjat gå, men ett hett tips är att försöka minst en halvtimme varje dag. Då får du mkt mer effekt, lovar.
Kör hårt!
Kör hårt du med, Busiga!!!