Inlägg från: GME76 080802 |Visa alla inlägg
  • GME76   080802

Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??

Tyvärr skulle sambon (inte jag heller, dom är ju inte så snygga precis) gå med på ett stort åbäke i vardagsrummet. Så det får förbli en dröm. Ska börja få valuta igen för de 238:- jag sätter in till Friskis & Svettis varje månad i a f. Har inte varit där sen maj. Kan inte med att stå o svettas på ett gym på sommaren, men nu är det dags. Målet är att hinna 1 dag i veckan o resten får göras hemma.

Men nu måste jag sova så gonatt alla sköna snygga blivande brudar. Vi kommer se ut som fotomodeller när det är dags. ELLER HUR!!!!! Ge mig ett J, ge mig ett A. Vad blir det? JAAAAAAA!!!!!

• GME76   080802

Grattis alla ni som visat så bra resultat . Glädjs verkligen med er. Inte dåligt vad ni har gått ner. 73an o Dreams, jag vill också väga under 70 .
    Och så välkomna alla nya förstås!!

Ja, mina resultat är inte så fantastiska men jag det hade jag räknat med så det är ok. Och jag är glad ändå för vi har precis varit o kikat på lokalen vi ska ha bröllopet i och den är perfekt! Eller ja, efter diverse dekorationer och en massa god mat och roliga människor så blir den det . Läget är kanon och det var bättre än jag minns det. Känns skönt att kunna börja med bordsplacering och sånt tänk nu när man fått ngt att jobba med.
    Men men här kommer veckans lottorad...

Vikt: 71,3 (-0,2kg)
    Byst: 97cm (0)
    Midja: 83cm (-1, HA jag som trodde den var det förra veckan, det var ju positivt...)
    Rumpa: 101cm (-1)

Så det var ju ganska bra ändå då. Den här veckan MÅSTE jag ta mig tid att gå. Morr....

Peters Fridolina:
    Försöker träna/röra på mig så mkt som möjligt, äter mindre portioner, äter lite godis o sånt, tar en proteinshake om dan istället för ett lagat mål (men mest för att det är bekvämt faktiskt). Så ingen direkt kur här .

Dreams:
    Jag använder bara stegräknaren när jag är ute o går.

73an:
    Pilates är jättejättejättebra för ryggen. Mkt skonsam och stretchande träning. Jag blev rekommenderad det av en massör då jag var stel i ryggen av allt barnbärande .

Samos07:
    Här kommer en hejaramsa till :
    ÄR VI SNYGGA? JAAA!!
    ÄR VI SMARTA? JAAA!!
    HAR VI EXTRAKILON SOM SKA BORT? JAAAAAAAA!!!
    NUUUUUUUUUUUUUU TAR VI DOM!!!!!!!!

• GME76   080802

Nu ringde en kompis och vill gå ut. Jippi!!!
    Ska bara hämta pannlampan...

• GME76   080802

Hej på er igen!!
    Vilka raringar ni är Dreams o Samos07. Blir alldeles varm o glad . Tack snälla!!!

Det där jäkla sockerberoendet är hemskt. Brukar hålla i sig hela jul o påsk plus säkert en månad efter varje.
    Som tur är brukar vi aldrig ha sånt hemma vilket gör det enklare. Sambon är chipsmänniska så det kan jag hålla mig från utan problem. Så länge det inte finns dip förstås...då kan jag äta hur mkt som helst. Och oftast blir det ett slentrianätande. Man är inte speciellt sugen om man tänker efter men vill äta ändå. Därför fortsätter jag flagga för nötter, hur trist det än låter ha ha. Och när man väl kommit igång o börjat gå ner så brukar det ge med sig.
    Och testa äppelcidervinägern som Samos07 tipsar om. Det luktar skosula i början men man vänjer sig så snabbt och sen känns det som rena hälsokuren att dricka.

Alla knep är bra utom dom dåliga .

Nu ska jag sova efter min hurtiga hör o häpna 10 800-stegsrunda. Kändes som 10min för vi hade så mkt att prata om när vi gick.

Gonatt alla sköningar! Sov sött o dröm om selleri (uurk) .

• GME76   080802

Och välkommen Malinnnn så klart!

• GME76   080802

Gôtt Peters Fridelina!!! Visst är det skönt att gå med ngn som man bara pratar o pratar o pratar med. Man glömmer tiden på ett kick.

Nu tar vi varann i hand allihopa och kuuuutar mot 70-strecket (eller vart ni nu vill gå, vi hänger på vart som helst).

NU ska jag sova. Jäkla beroendeframkallande BT.

• GME76   080802

Hejsan Dalatös och miss Butterfly, här är en till 2/8.
    Och hej alla andra också .

• GME76   080802

Välkomna nykomlingar !!
    Vi ska nog skicka ut inbj i mars ungefär med osa 31/5. Känns bra att folk kan planera kring semestern. Vi har bokat festlokal men sen är det inte ngt mer egentligen. Vi kollade lokalen igår så nu vet vi hur stort och hur många bord, så nu kan man börja tänka på bordsplacering o dekorationer. Fat jag måste välja färg till klänningen först...mkt som hänger i luften tycker jag. Har börjat kolla runt ang catering också.

Dalatös:
    Vill också vara någorlunda klar med vikten. Man kan ju inte börja måtta än ju.

Idag får det bli pilates framför DH. De deffade hemmafruarna lär öka på motivationen ha ha.

• GME76   080802

16 aug:
    Ja ungefär så . Med lite proteinshake och så också.

• GME76   080802

Proteiner...
    Ha ha skoja bara. Det är måltidsersättning med proteintillskott bl a. Jag dricker det för att det är bekvämt att slippa lagga mat ibland. Och så går man ner av det. Brukar ta en banan eller macka till också.

Svar på tråden Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??