Grattis alla ni som visat så bra resultat . Glädjs verkligen med er. Inte dåligt vad ni har gått ner. 73an o Dreams, jag vill också väga under 70 .
Och så välkomna alla nya förstås!!
Ja, mina resultat är inte så fantastiska men jag det hade jag räknat med så det är ok. Och jag är glad ändå för vi har precis varit o kikat på lokalen vi ska ha bröllopet i och den är perfekt! Eller ja, efter diverse dekorationer och en massa god mat och roliga människor så blir den det . Läget är kanon och det var bättre än jag minns det. Känns skönt att kunna börja med bordsplacering och sånt tänk nu när man fått ngt att jobba med.
Men men här kommer veckans lottorad...
Vikt: 71,3 (-0,2kg)
Byst: 97cm (0)
Midja: 83cm (-1, HA jag som trodde den var det förra veckan, det var ju positivt...)
Rumpa: 101cm (-1)
Så det var ju ganska bra ändå då. Den här veckan MÅSTE jag ta mig tid att gå. Morr....
Peters Fridolina:
Försöker träna/röra på mig så mkt som möjligt, äter mindre portioner, äter lite godis o sånt, tar en proteinshake om dan istället för ett lagat mål (men mest för att det är bekvämt faktiskt). Så ingen direkt kur här .
Dreams:
Jag använder bara stegräknaren när jag är ute o går.
73an:
Pilates är jättejättejättebra för ryggen. Mkt skonsam och stretchande träning. Jag blev rekommenderad det av en massör då jag var stel i ryggen av allt barnbärande .
Samos07:
Här kommer en hejaramsa till :
ÄR VI SNYGGA? JAAA!!
ÄR VI SMARTA? JAAA!!
HAR VI EXTRAKILON SOM SKA BORT? JAAAAAAAA!!!
NUUUUUUUUUUUUUU TAR VI DOM!!!!!!!!