Inlägg från: GME76 080802 |Visa alla inlägg
  • GME76   080802

Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??

Samos07:
    Fast din var lite mer professionell

• GME76   080802

Ja absolut. Speciellt när 3-åringen bara vill äta korv o makaroner just nu. Inte såå sugen på det...
    Då är det bara att skaka lite så har man en måltid. 3-åringen vill alltid smaka det sista .

• GME76   080802

Jag kör Herbalife, har inte provat ngn annan men det finns ju t ex Twinlab i hälsokostbutiker. Ska vara bra den med .
    En burk HL kostar ca 300:- och räcker en dryg månad för mig om jag tar 1 gång per dag.

• GME76   080802

Välkommen 080802 (samma datum )!!
    Klart du får vara med Peters Fridelina, vi är inte kräsna här . Önskar jag gillade gröt men det går bara inte...

• GME76   080802

Va duktiga ni är och håller med Samos07; vadå löjligt, ALLA framsteg är bra framsteg oavsett hur små dom kan tyckas.
    Lillfoppa: Jag kör pilates framför tv:n flera dgr i veckan. Tycker det är kanonbra. Man blir stark o smidig och får plattare mage .

Ingen träning idag dock, har precis kommit hem fr musikalen Wedding Singer . Väldigt bra men kan inte slå filmen .

Men jag var så "duktig" att jag köpte en banan och en påse valnötter istället för en baguette med fet röra till middag. Lite i klenaste laget men hann inte mer mellan jobbet o teatern. Sen blev det lite godis men det var ju med i beräkningen.

Nu har jag en uppgift till alla i tråden!!
    Reflektera över vad ni har åstadkommit sen ni började med nya livstilen . Ni som inte riktigt kommit igång ska glädjas åt att det är ett steg i rätt riktning och att bara det är värt att gratuleras.

Vi som gått ner lite eller mkt ska glädja oss åt vad duktiga vi är som kommit så långt eller kort (spelar ju ingen roll).

Det är så himla lätt att haka upp sig på hekton hit eller dit när man i det stora hela faktiskt gjort bra ifrån sig.

Jag börjar:
    Efter min senaste graviditet (där jag gick upp 28kg) så vägde jag 86 kg när allt som hade med sonen att göra hade försvunnit, alltså ca 14kg barn, vatten o sånt.
    Nu är han 16 månader och jag väger 71kg. Det är faktiskt hela 15kg som är borta. OCH DET ska jag glädjas åt när det går trögt.

Ni då, vad är era ryggdunkningar? För såna måste alla ha, om inte så se till att HITTA dom för dom finns .

• GME76   080802

Dålig på att räkna tydligen men ni hajjar på ett ca. 15kg ungefär har jag livsstilat bort .

• GME76   080802

NÄMEN TJEJER!!!!!
    Vad har hänt med tråden. Alla verkar ha deppat ihop totalt.
    Nu lägger vi förra veckan bakom oss o kör hårt nu istället.

Här kommer mina underbara mått (efter en härlig helg med god mat och en massa fikabröd och nästan ingen motion ):

Vikt: 71,8 (+0,5, mkt väntat)

B=97 (lika)
    M=83 (lika)
    R/H=101 (lika)

Nu är det skadereglering som gäller denna vecka. Gick 5000 steg på lunchen idag, och 21.00 är det pilates o CSI som gäller.
    Tänk på att det är motigt i början av hösten när man vänjer sig vid mörkret. Man tappar all energi. Men eye on the price nu, vi får inte ge oss .

Och välkomna Indiebrud o Engel79!! Hoppas jag inte missat nån mer ny, välkommen du med isf .

Sara o Per:
    Vi försöker väga o mäta på måndagar .

• GME76   080802

Låter gott . Glöm inte att dra bort ca 1kg (eftersom du väger dig på kvällen, kul va ).

• GME76   080802

Ja alltså, man ska helst väga sig på morgonen. Man drar ju på sig en del i mat- och dryckväg under dagen så det måste man dra av för på kvällen . Tycker jag ha ha...

• GME76   080802

Fasiken vad många vi börjar bli. Härligt!
    Indiebrud:
    Jag har Mari Winsors pilates-DVD som jag kört ett tag så nu kan jag rutinen. Så numer kör jag utan dvd och ser på tv istället. Man hinner inte med allt men det mesta av programmet .

Jag kör pulvershake från Herbalife. Det smakar som det gör men det går ner ändå .

Dreams:
    Testa o ät mandlar eller naturella cashewnötter. Det stillar hungern, tror att det hjälper att man får tugga en del plus att det innehåller nyttigt fett.
    Och åååå jag har upptäckt keso med olivsmak. MUMS!! Gillar inte keso annars men den är riktigt god. På hård macka med kalkon. Najs!!

Svar på tråden Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??