Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??
Skitbra lillfoppa!! Stirra inte på vågen (fast det gör man ju )
Skitbra lillfoppa!! Stirra inte på vågen (fast det gör man ju )
73an:
Det är ju jättebra, va peppad jag blir av att höra hur bra ni andra kör. Hoppas allt är bra med dottern. Hur gammal är hon?
73an:
Vår dotter (3 år o 3mån) har också mild förkylningsastma, hostar hela hösten o vintern i långa omgångar. Vi har inhalator så den blir det ibland. Har liksom Kassandra hört att det brukar växa bort.
Engel79:
Förstår omtanken, men för vissa av oss funkar pulver och för andra funkar GI. Behöver inte pekas finger åt ngt håll.
Jag själv är för lat och tycker det är aptrist att laga vardagsmat så pulver är smidigt för mig. Hade varit skillnad om jag åt skräpmat men jag har en ganska schysst kosthållning, behöver dock bli av med graviditetskilon (inte livsstilskilon alltså, anser att det är stor skillnad på det) och då kan det behövas lite fuskhjälp.
I övrigt föredrar jag faktiskt motion o tallriksmodellen framför modedieter såsom Atkins o GI .
Har dock aldrig behövt ligga på sjukhus med henne så det måste varit tufft för er.
Samos07:
Skit, va trist att bli sjuk. Ta en c-vitaminbrus .
Själv lunkar jag på. Pilates o promenader har hunnits med så nu har jag nog reparerat helgskadan ha ha.
Annmin & mariaomichael:
Välkomna hit . Som de andra skrivit så väger vi oss på måndagar men det är inget tvång ha ha. Hinner man så hinner man. Vet inte om listor funkar så bra. Då måste man ändå klippa o klistra för att den ska vara uppdaterad. Ni får helt enkelt ta er en kopp grönt te och sätta er o läsa lite inlägg istället .
engel79:
Jag förstår hur du menar o kan till viss del hålla med . MEN tycker dock många fokuserar GI-dieten på att man inte ens behöver motionera. Jag tror mer på att röra på sig mer än vad man stoppar i sig o på så vis gå ner i vikt. Shake tar jag för att det är bekvämt (och endast 1 gång om dan, i övrigt riktig mat.
Nu kör vi, ett o två, böj o sträck och så lufsar vi som björnar !!!!!
Fasiken vad bra ni nya kämpat er ner förresten.
Usch Valkyriana, det låter inge vidare. Är det varsel på g?
AoM: Har tyvärr inget tips, annat än att försöka ignorera påtvingande fikor. Säg att du är mätt och inte sugen. Säg för guds skull inte att du slutat med sånt eller bantar, för då ska det kommenteras och diskuteras.
Hi hi Lillfoppa, ett tips, ät inget och ta alla points på spriten så kommer du kräkas hela helgen o gå ner massor. OBS!!!!!Skämt!!!!! Ifall nån stackare inte förstod det .
Wow, det är mkt det . Äter/dricker du enbart Nutrilett eller varvar du med annat?
Det är disciplin det. Skulle aldrig palla att bara dricka, jag måste ha tuggmotstånd också .
Idag har det blivit pilates igen, tänkte däremot skaffa stavar och vikter till armlederna så jag kan pumpa mer när jag är ute o går .
Men det är ballt att känna hur jag blir smidigare o smidigare i kroppen för varje gång jag kör pilates. För varje gång blir jag bättre på att göra rörelserna.
Svammel svammel. Nu blir det film o sova.
Hur går det för er??
Måste säga att den som kom på detta med vägning/mätning varje måndag ska ha en stooor puss.
Jag frossar inte alls som jag brukar på helgerna, så gärna vill jag visa resultat på måndagarna .
Idag har det blivit 10000-stegspromenad med barnvagn. Härligt! Ska bli spännande o se om det hänt ngt imorgon.