Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??
Såg i en augusti-tråd att det är fler än jag som vill gå ner i vikt innan bröllop i augusti. Ska vi försöka motivera varann tillsammans. E ni me...ett två ett två .
Såg i en augusti-tråd att det är fler än jag som vill gå ner i vikt innan bröllop i augusti. Ska vi försöka motivera varann tillsammans. E ni me...ett två ett två .
Ah så ni äter inte chili och dricker typ whisky ur bleckmuggar då
tänkte mig dig i en mocka/skinnklänning m fransar typ, eller nåt, hoho och med en stor cowboyhatt istället för slöja
Nädå, men det där m countrymusik och linedance låter skitbra och roligt!
Inte chili men vi tänkte nog ta en tacobuffe. Det är ett billigt alternativ, passar lite i temat och sedan tror jag dom flesta tycker om det.
Cowboy hatten får gubben ta på sig efter vigselcermonin, jag vill inte att han har den i kyrkan.
Men som sagt, det är lång tid kvar och mycket kan hända under planeringen.
Är det inte någon annan som tänker ha något tema?
Är det för sent att hoppa in i denna tråden?
Både jag & min sambo har börjat gå till viktväktare och har målet att se fina ut i maj nästa år (iofs 3 månader tidigare än augusti).
Cortado
det är absolut inte för sent och det spelar ingen roll att ni ska gifta er i maj. Vi ska gifta oss i juli och jag har massor att gå ner i vikt och denna tråd är super. Här får man stöd, pepping och massor av tips och förslag
Hur mkt har du att gå ner? Berätta bara om du vill.
Själv väger jag idag ca 85 kg och ska absolut ner till 75 men helst till 70 (och hemskt gärna UNDER det). Vägde 60 kg innan mina två senaste barn, alltså inte så länge sen, de är 2 och 3 år så jag har inte funnit mig tillrätta i denna kropp jag har nu.
Varmt välkommen hit.
Jag har bara hållt på i tre veckor & gått ner 2,6 kilo än så länge. ( 0,8 kg första veckan, 1 kg andra veckan, 0,8 kilo tredje veckan).
Började på 71,4 kilo och satsar på iaf under 60 kilo, helst 55 kg (jag är kort).
Sambon har väl ca 35 kilo att gå ner, och har gått ner strax över 6 kilo än så längre (han började typ tre veckor tidigare än mig).
En smart grej som jag börjat med, är att jag förbereder en massa grötpåsar.
Jag blandar 1 dl fiberhavregryn, 1 msk linfrön, 1 msk psylliumfrön & salt i massa småpåsar färdigblandade för en portion.
Så har jag en stor skål med sådana, så det blir mycket lättare att sätta igång en nyttig grötfrukost om man är lika morgontrött som jag.
Dock så åker jag till Egypten i två veckor imorgon och är lite rädd att semesterflippa och gå upp allt jag gått ner + mer.
Men ska försöka äta nyttigt och gå mycket istället där.
Tack för välkomnadet förresten! :)
Cortado
Grattis!Du verkar ha haft en jämn viktminskning varje vecka. Det är ju super!Jag väger ungefär som dig och har som mål 62kg, så 8 kg kvar...Suck
Välkoma hit Cortado, har inte läst alla inlägg så har jag glömt någon flåt!
Jag har paus från vågen just nu! Har ingen lust att hänga upp mig på vad jag väger utan bara fortsätta som jag gjort tidigare och kanske att jag väger mig nästa måndag!
Anja; Fattar inte! Var inne på din blogg idag och kollade på de bilder du har där. Varför? är du så självkritisk?
Du är ju skitsnygg på i stort sett alla kort.
Sedan vet ju jag oxå som 3-barnsmamma så vaknar man inte upp som tjejerna i deperate housewifes nysminkade och håret perfekt kammat , inte varje dag iaf!
Lycka till tjejer! O, ge inte upp!!!!!!!!!!!!!!
Godisråttan
Lite skoj att vi har ungefär lika vikt och målvikt i ungefär samma intervall och dessutom gifter oss precis samma dag såg jag :)
Cortado
Japp jättekul!Men jag har suuuperdålig karaktär när det gäller godis...Det är mitt stora problem.MÅSTE skärpa mig!